Blaise Lively, a bellezza, hà apertu l'ochji nantu à u show di Jimmy Fallon

A famosa famiglia di Hollywood, hè animata dinò in u cinema, ma ancu ùn hà micca scurdatu di a so vita persunale. Invece l'impegnita di attraversu, l'attrìzia è u maritu annunziò à un sicrittu figghiu! True, Blake ùn pensa à fracerà u ritimu è hè attivamente impastatu à prumove un novu film, in quale hà ghjucatu à u rolu di u tìnniru. Hè nantu à u thriller "Otmel", induve hè stata u rolu d'un surfista, furzatu per un pezzu di tempu per mantene a tet-a-tet cun un cani in u mari.

Cum'è cù a prima di gravidanza, l'stella ùn rinuncò nantu à tacchi altive è vestiti eleganti cù una silettu cume. L'altru ghjornu, Lively hà participatu à u show di televisione di Jimmy Fallon. Per l'etere, hà pigliatu un vestitu blue cun scatula di fantasia di Cushnie et Ochs è un paru di shoes Christian Louboutin, a so marca favorita.

I ghjurnalisti u ghjornu stessu puderanu fotografià l'attrista duie volte più: in a mattina à l'ochju è in a sera in Soho. E ogni volta una fashionista hà colpu cù una scelta di robba è gustu bellu!

Particularità interessante di u filmatu

L'attrìggica ùn dettu micca solu di i ghjorni di battaglia di sparizzioni, ma ancu per i so piani di u futuru vicinu.

"In a mo famiglia, in più di mè, sò quattru più figlioli, a famiglia di Ryan - hà ancu parechji zitelli. Pensu chì sapete chì vulemu avè tanti zitelli?

Doppu lu secunnu gravidenza, a stella di i pelle "Gossip Girl" è "Vek Adalin" diventonu in u centru di u tiatru di una stampa drammatica in April. È questu circustanza delicata ùn impedì micca da esse tanti cumercii cumplicati cù a so propiu! Sta confession francu chjocca u presentatore.

"U decisu di ricumpene à l'aiutu di a squadra duppiu solu in l'ultimi dui simani simule. Prima di chistu, aghju fattu tuttu me! ".

Blake hà scrittu i ricordi di travaglià nantu à u "Assediu":

"Aviu avutu esse guasi tutta volta in l'acqua. In ghjiru à l'onda rimettutu à mità mette, è ancu sta vestitu umitu mutu ... A sensazione terribli disgrazia. "

A strada, u secunni gravidenza di l'attrìzia era per ella una veru sorpresa. Un zitellu, anche micca planificatu, ma assai codetu.