Kara Delevine annuncia u libru di u so prima libru, "Mirror, Mirror"

A versione di 24 anni di u mudellu Kara Delevin, chì hè quì cunsideratu unu di i mudelli più cercati di u mondu di a moda, amassi sorpucati seriamente. In u so microblogu, a ragazza publicata una nova interessanti - hà publicatu un libru. U travagliu hè chjamatu "Mirror, Mirror", chì pò esse traduce "Mirror, Mirror", è hà una storia detective.

Foto da Instagram Kary Delevin

Kara inventa tutti à u so cleru

Parechji sò abituati à u fattu chì e mudelli di i mudelli spessu parranu di bellezza, di discriminazione è feminisimu, ma Delevin hà decisu di scrivere una novella altamente detective. In a so pagina in Instagram, Kara pubblicò a so photo cù un libru è hà datu un messagiu di sta tipu di pianu:

"I vostri amici cari. Ùn aghju micca a forza per sopra, è aghju rigalu a prima prima volta "Mirror, Mirror". Vogliu veru di parlà cun ellu di ellu. Aghju tutte e mo emozioni è l'ànima in ellu, è ùn sò micca infurmatu di duvore per cumincià a presentazione ... A mo rumanzu hè a storia di 16 anni d'amici di Naima, Reda, Leo è Rose, chì finu à un certu momentu vanu a vita più ordinariu. Ma poi poi succède una tragedia - Naima dies, è u mondu sanu scumpeghja cum'è un specchiu chì hè statu solu broken. Questu hè un strumentu cumpletu è cumpletu, in quale tutti i facettes di a vita di i nostri eroe sò esposti. Pruvemu a surviglianza di sta tragedia è l'esperienze chì i giovani adaviani quandu si perde una amica.

Vogliu veru di parlà di "Mirror, Mirror", ma ùn vogliu chì voi cunnosce a trama. In ogni casu, sò sempre pronta per discutiri a nova. Hè per quessa ch'e aghju aprisi un tipu di club in quale ellu serà pussibule di truvà u libru in forma elettronicu, è dopu à leghje per cumunicà micca solu cun mè, ma ancu cù altri membri di a cumunità. Unite issa! Serà interessante! ".

Kara Delevin cù u so libru
Leghje ancu

U libru hè stata liberata in uttrovi

In più di u messagiu in Internet da Delevin, un portavaggiu prima di a stampa hà fattu una straghju chì u novu "Mirror, Mirror" hè in l'editu è ​​u disegnu di scena, ma qualcunu pò digià subscriviu à l'ora. In l'impronta, u libru apparissi in l'uttobre di u 2017, ma in Internet u novu pò esse leggiu in u club di Delevin in un paru di mesi.

Inoltre, una piccula annotata apareceu in i medii di a novella di Kara:

"Quattru amichi studii in a stessa classe è assistentanu un cìrculu, finu à chì Naima dies, fendu una nota cun una parolla:" Senteraghju ". Chì horrible verità ocultava a picciotta? Red si prumessa à a ricerca di a tragedia, ma vera cumminciari averebbe? Rosanna torna à i partiti rughjulati è ùn ne anu più volte di ricurdari a so mòglia fella, è Leo hè chjucatu sclusivu in ellu è a so sperienze. Ùn rinunziassi solu Red! Cumu puderebbenu piglià una idea è capisce ciò chì, o quarchi annunziu, hà mortu à Naomi ".
Kara Delevin