Brooklyn Beckham annuncia u liberu di u so prima libru "U veru"

17 anni Brooklyn Beckham, u figliolu maiò di Victoria è David Beckham, hà dettu chì hà da liberà u so libru. Hà fattu questu nantu à a so pàgina in Instagram, chì hà causatu un battazzu senza prezitudine trà l'amatori.

"Cosa mi vede" pò cumprà ora

Dopu à Brooklyn hà pruvatu com'è mudellu, dopu avè apparsu nantu à e campai publicitivi di a marca Ricuperate è participà à rimanni di spaziu di e versioni asiatichi di Dazed & Confused è Vogue, hà realizatu chì per esse di l'altra parte di a càmera hè assai più interessante per ellu chì pose davanti ad ellu. Cusì, dopu un pocu tempu, Beckham hè statu invitatu com'è fotografu di a moda Burberry di casa per a sparizioni di 2 campane promozzjonali. E, quandu fù sceltu issa, era solu u principiu.

Oghje nantu à Internet nantu à a pagina di Brooklyn in a reta di a sociale hè stata una photo inusual - a tappa di u libru "U veru". Quandu l'annunziu Beckham hà dettu, sta edizzioni è l'annu devottevule à i so ritratti, chì eranu fatti in tempi diffirenti è in diversi posti. Tutte e ritratti seranu spartuti in gruppi, è per ogni una storia interessante serà scritta di cumu si nascinu. A saluta da u libru hè sceltu per u 4 di maiu 2017, ma per quelli chì ùn volenu micca aspittà, Brooklyn facia una salute. A pre-ordine pò esse emessu direttamente nantu à a so pagina, però, l'autoru ùn hà micca indicatu u costu di u libru "U veru". Ma hà spiegatu chì i comprani per prezzi fini ùn saranu micca solu un libru, ma una publicazione cù u so autografu.

Leghje ancu

Amori per a fotografia fighjuleghju aspessu

In una di e so intriguenzii, Brooklyn hà dettu quandu era interessu in a fotografia:

"Avete cunnosciutu cun questu artu in a scola sia. Taking a camera in me mani, aghju realizatu chì mi piace di sparà. Mi piaciemu assai. Dopu un pocu tempu, per prucessu è di errore, aghju avutu à a cunclusione chì mi piaciunu i fotografii neri è bianchi a più. Sò di cumpensà tutte a prufundità di sentenzi è emozioni espressi da i caratteri in u quadru. I travagliu, quasi sempri, cù una camera Leica cun un film standard di 35 mm. U mo maestru, ponu sicuru chjamà u moddu fotografu britannicu David Sims. Hè quellu chì m'appariscerà di u mondu profundo di e fotografia mentre ch'e ha travagliatu com'è assistente per ellu ".