Fluidu in a rigioni di i ghjinochje - cura di i rimedii tradiziunali

I muri internu di a càmpule di l'articulu chì hà da vernice a membrana sinoviale, chì pruduce un fluidu lubricante especial. Cù inflammazioni è i mudimenti degenerati in u corpu, u funziunamentu di a membrana deteriorate, è ancu effusion da i vini sangu. In u risultatu, u liquid si accumule in a rigione di u ghjinochju - u trattamentu cù rimedii tradiziunali permette di sguassà u prucessu inflamatoriu, nurmalizà a pruduzione di lubricante sinoviale è aiuta à eliminà u transduppatu da a cavità di l'articulu.

U trattamentu di l'accusazione fluwida in u ghjinochje per i rimedii tradiziunali lucali

A cundizione patologicu cunzidiratu in a medicina si chjamava sinovitis. Per allistà i so sintomi, i sanatorii folkiali recomandanu l'utilizazione di un ingufu naturali efficace.

Ovincia Ricetta

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

Grind, preferibbilmente in un blender, comfrey. Mesturà a massa vegetali cù u grassu dilate, per ciò chì l'ingudu anu una uniformità uniforme. Pudemu l'ingredienti in a fria, insistendu à una settimana. Scopre una petite quantità di medicazione à a ghjente di corpu 2 volte à ghjornu.

Ricordi tradiziunali orali in a presenza di fluidu in a articulazione di corpu

Ci hè un ingaghjamentu eccellenti nantu à u meli, chì rapidamente aiutu da a sinovitis .

Prescription means

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

Dopu à 20 minuti fraru u granulu di centu in l'acqua. Pientanu friddu u caldu è lascià. I duminii rifinanti sò cumminati cù u melatu, u barberry di terra è u vodka, mischjanu bè. Pruvate droga in un locu scuru friddu durante 3 simane. Eat 3 tbsp. Cullera 3 volta à ghjornu.

Inoltre, u trattamentu populari di u fluidu accumulatu in a parti di i ghjinochje implicate a purificazione di u corpu di l'helmintii è a migliuranza di a cumpusizioni di u sangue. Per fà questu, hè cunsigliu per cumprà a tintura alcoòlica di nètturu nìvuru o a coccia in casa. Pigliate a medicina si deve 5 ml 3 volta à ghjornu, 25 minuti prima di ogni manghjà.