Torta di dolce dolce - una ricetta classic

U bè dulcezza cherry hè un pezzu tradiziunale di Siberia, induve l'aghju cherice hè asciuttu, è poi, cù a petra, hè grinded in farina è dopu si trova cù diverse pratiche è pasticceria. A farina d'avè cherry hè riccu à zincu, ferru, pectin è tannicu, chì hè assai utile.

Ricetta di u Tarantella di pezzu di pezzu Siberiu

U tartimentu di culi di culi d'acima classica hè carattarizatu da a ratio di farina di granu à a farina di pezzu cirasa 1: 1. Dunque ci saranu quellu equilibru necessariu di a pruduzione è di u gustu chì a criatura voli à ottene piglià à sta ricetta. Questa ricetta hè cumplementata da una impenetrazione pisanti, chì dà u più extravaganza.

Ingredients:

Preparazione

Per principià, hè necessariu di coguure a farina di cirera. a bacca cù u osu hè grinded è s'ellu ùn hè micca pruduttu tramandatu prima di a preparazione di a pasta, i pezzi di l'osse ponu sentenu in u piezzu finitu. U latte hà caliatu è avemu intruduce farina da u cheri di l'uccelli, chì aghjuntevi attivamenti, per ciò chì si distingue tuttu. E cocciu à a temperatura più bassu di quasi quaranta minuti. Mantequilla di burru è fugliate. Oghje s'incagliò cù u zuccheru finu à chì a massa stalla sottunavutu da u corolla, è calachju fora una cinta larga. L'oliu hè spresso in a massa di cipolle di u pezzu, è intervene dinò cun uzzu, è fate una mezora di sta massa cù l'ova. Agghicà a farina di granu cù u pezzo di furmagliu è combina tuttu cù uniformità. U fornu scaldatu à 180 ° è agite 45 minuti. Preparate una crema simplici simplici chì sulluzzate a crema agria cun pollu. Biscottu cunfittatu chjappu in tagliatelli è e soffrini cù una mischju di sciopia è cuncecu, è poi cicatrisure a crema agria.

Cumu si furmintà un bìzzicu di a farina di ciliegie d'avè?

Grazie à a prisenza di u ciliu d'aria, u gustu di u pasticcellu hè l'amandula di cicculata, è si i vostri vignaghjoli ùn sanu micca u sicretu, ùn mai l'avè averà micca ciò chì hè u punticchiu.

Ingredients:

Preparazione

Ova l'ova cù u zuccherinu è a crema agria. Imbulighjate a farina cù ciliegie d'avè è u pienu di puddastru, mischjà cù a mezcla di uovo. Calami l'oliu, cool it è aghjunghje a pasta. Agghiari la pasta finu à ch'ella hè prontu à una temperatura di dui centu gradu. Oghje a crema à gruu, mischju cù i casgi e iogurt. U biscuit frescu finitu hè chjucu in tagliatelle è fizzie cù assai crema. Hè dispunibile di piglià un platu da u diametru more di più di i pasticci, perchè chì a crema diventa tranquillamente da u pastiche.