Uveditu di Kefir per pezzi

Uni pochi di e quistione primurale à a prova di uvedu hè a so capacità di mantene a so dulcezza è u splendore per elli nant'à u puderete aduprà à mantenevuli qualchì riposu : da cunfittura di uvedu è frutte succulente à a carne è patate piccetta. Queste dumande sò rispondenu da una pasta di levadura nantu à kefir per i purpi, chì, per tutti l'autri cosi, è hè più faciule per preparà.

U pezzu di pasta di Kefir - ricetta

A pasta massima volte a pasta, chì hè preparata nantu à una misura di levadizza, cun soda è pezza di pezza. Aiu garantitu, literalment a pezzi pirozhkovoe di levadura, serà u cumplementu perfettu à qualsiasi riimplari.

Ingredients:

Preparazione

Emprendenu cù u prucedimentu standard per a preparazione di a sughjura di levadura. Perchè u levitu fugliu hè addivatu in acqua dolci è dolcezza è hè partutu da parechji minuti. Dopu, pour oliu, kefir, è dopu a retazioni cummincià principià à vultà in a farina. U primu à l'ingredienti di u lìquidu pò andà immediatamente trè vetru di farina, dopu à quale a quantità restanti hè sporta in porghje. Ùn pudete micca bisognu di tutta a farina specifica in a ricetta, finu à chì a pasta ferita sarà forma è cumincià à scorcia i mura - hè prestu. Trascendendu nantu à questu ùn ùn manca, a massa di levadizza cum'è quandu hè un mistu durante un longu tempu, è per quessa chì u prucessu duve durà almenu 10 minuti. A prussima, a preparazione prufonda di levitu di u pezzu hè divisa in porzioni, i prudutti sò moltu è arristatu à a prova per una ora prima di coccia.

Uveditu di Kefir per pezzi

U travagliu cù a furmazione ùn hè micca sempre risultatu in a furtuna, cum'è l'abbundanza di mantra è l'ova in ogni modu impediscenu a risatura di a pasta. L'ultime hè pussibile solu cù l'osservazione curretta di tutte e proporzioni, quale avemu da sparta più.

Ingredients:

Preparazione

Kefir à a temperatura di l'ambienti, pour u levitu cù u zuccheru. Lasciate tuttu per andà per 7 minuti, poi pozzu in un mantitu friddu è aghjunghje l'ovu. Dopu avellu guadagnatu tutti l'ingredienti, avè scorri à a farina in parechje finu à ottene una massa flexiblee è brusgiata, chì, in ogni casu, hè capaci di cunghjuntà in un tastu. Lasciate a pezza per una prufundazione per una ora, piglia u cundò à a superficie di farina, trasfurmà, dividite in porzi è fendu un sacco in una patty. Dopu un segundore media pruvista, pudete aduprà a cucina. Sta pasta di levitu nantu à kefir hè adattatu per u ventu è u frittu frittu.