U sindromu di Reye

U sindromu di Ray (o Reye) hè mai statu una malatie cumuna. Sta dolenza hè rara, ma ponu un periculu assai seriu à u corpu. Hè cresce chì questa hè una malatia di zitiddina. Hè veramente diagnosticatu principarmenti à l'età di cinque anni. Ma parechji casi, quandu u sindromu scontri è adulti, a medicina hè cunnisciuta ancu. Allora, a malatia ùn "disdegone" nimu.

Cause di a Sindrome di Reye

Per a prima volta, a malatia hè stata scuperta in u 1963. Dopu questu, hè stata diagnosticata in parechji centu figliolu ogni annu. Ma finu à nimu ùn hè statu capace di stabilisce e cose di sta maladie.

Ci hè una probabilidad alta chì Acetu Acetylsalicylic affects the development of the syndrome of Ray. O, più precisamente, l'aumentu sensibilita di u corpu à questa sustanza. Specialista sò in questa cunclusioni, perchè a maiò parte di a malatia hè stata diagnosticata in i malati cù varicallu, sarcellule, infruenza, malatie respiratori aguttu è altre dolci cumplicati da a frebba, a frebba, a frebba. Tuttu tutti pigghianu l'Aspirina in dosis shock per facilitari u so benessiri.

L'acidu Acetylsalicylic, dopu à a penetrazione in u corpu, hà influinzatu rapidamenti l'strutture cellulare. È questu, a sua volta, porta à un crack in u metabolismu di l'acidi grassu. In cunsiquenza, l'infiltrazzioni saliera di u furu face sviluppatu, è i tessuti di l'urganu accuminzanu à degenerà. Hè per quessa i spezialisti chjamanu stu sindromu l'incephalopathy liver liver.

Affetta u sindromu di Reye è u travagliu di u curu. A so incesa hà principiatu. In u stessu, u sistema nervu cintrali risponde à a malatia. È a maladie sviluppeghja cù tutti i prucessi anneurosi assai rapidamenti.

I specialisti ancu crede chì u sindromu di Ray hè legatu. Hè esse, siddu qualchissia da un parente sanguinu hè statu diagnosticatu cù una dolenza, certu prutezioni metabolichi pò esse impiimatu in u corpu à u nascitu. Per via di sti trasturdidi in u corpu, o qualche l 'enzimi manca o ùn sò micca bè trattatu bè, è com'è u risque, l'acidi grassu ùn anu micca coghju.

Sintimi di Sindrome di Ray

U primu chjuche ansiosa era un attaccu di nausea cun un vucanti assai forti. Cù l'encefalopatia hepatice, a quantità di glucose in a sangu stalla forte. Per quessa, u paci hè tremendu da debilitatu, umidità duru, letargia, à volte - perdita di cuscenza è cramps. Inoltre, cù u sindromu di Ray in adulte, pò esse:

Diagnosi, trattamentu è prevenzioni di u sindromu di Ray

Un tali analisi, chì avissi vulutu amparatu a prisenza di u sindromu di Ray, nò. Per fà un diagnosi, deve dà un puncu lumbar, una biòpsia di a pelle è u fegato, passanu per l'urganizazione di l'informatica è a risonanza magnetica, piglià e teste di sangue.

L'ughjettu primariu di u trattamentu hè di prevene a distruzioni di u fianu è a violazione di e so funzioni. Per quessa, i pazjenti sò injected with glucose. In più di sti, a terapia implica l'amministrazione di mannitol, corticoesteroide è glicerina. Sti sustegni aiuta à eliminà edema cerebrale. È chì a terapia hè efficace, hè assai impurtante in u sindromu di Ray à ubligatoriamente di piglià Aspirina è di tutti i droga chì cuntenenu l'acetylsalicylic acid.

I previsioni di l'encefalopatia epatica ùn sò micca i più favurevuli. A meza di i casi, a malatia porta à morte. Ma s'ellu u trattamentu hè cuminciatu à u tempu, u funziu di u fianu è di u funziu sò prontu restaurati.