Catturianu europeu

L'urìggini di a razza di i gatti di i curtani europei stille causa polemica è contruversia. Certi corsi di nutari chì sta razza esiste in Europa da l'epica di i cunquistatura rumani, in altri dicenu chì a razza hè stata urvicata prima, è l'animali sò stati abbitanti agriculi campagnoli. Ci hè ancu una versione chì a catata di a catata europea hè stata creata in Europa solu in u XIX seculu. Qualcuno chì era, u registru ufficiali di u standard "Europeo pettu curianu" hè data 1925 annata. In prima, animali chì sò sottu a lista moderna di a catata di a razza catta europea, cunsidarata identica à u britannicu brevi. Cum'è una razza indipendente, u Purtatu Europeu hè statu ricunnisciutu in 1981. Hè nutate chì in Inghilterra sta razza ùn hè micca ricanusciuta oggi, ma in Europa hè assai generalizatu è populari.

Risposte di a razza

A natura calmada è a cumpatibile naturema di u catellu di cortile europeu pruvucò a razza per esse famigliali per a ripruduzzione domestica. I fancianti chì razza sta razza u so generalmente focuse nantu à un certu pilatu di culore. In modu, u culore di u catellu europeu di pienghja pò esse cusì diversu chì ancu i culori ùn sò micca fà qualità di descrizanu: tabby (marmo, argentu, doratu), nìvuru, blu, crema, rossi, fucuso, tortoise, bianca, etc. U catellu hè di colore naturali, caratteristiche di u caticu domesticu nordu europeu. Questu hè dovutu à u fattu chì a razza hè stata raghjunata naturale, ùn ci era micca una selezione especiale.

Animali d'adulti sò un tene mediu o grande, un corpu musculoso forte è un torax ben desenvolupatu. U culore di l'occhi sò normalment uniformi: blu, ambra o verde. Dispramentu, quandu un ochju è ambra, è l'altru - blu, hè raru. A lana di gatti di sta razza hè densu, curtu, brillanti è elàsticu. U so specjalamenti eleganti ùn vittime à a catara negra europea di pienghje è questu chjaru hè pocu rara. L'animali di l'exhibizioni ùn pò micca avè u culore di lana, chì hè acquistata per travaglià cù altre razza.

Sicondu u standard WCF, sta razza hè chjamatu Celtique. I ricchezzii per i particeddi chì participanu in exhibizioni per questu standard sò più stretti.

Cunsiglii di u catellu di i pittori europei

L'assistenza tutta di u felice europeu di cortesia parta cun l'alimentazione è perghjennamenti perchì a lana. A dieta di l'animalali duverà cumprà una cantina sufienta di proteina (micca menu di u 60%) è di fibra (micca menu di 15%). Per pudè luce per esclare, hè abbastanza à pezzu u ghjattu da volta una settimana contra u capu prima, dopu à u ciclu di u crescenu, è caccià i restos di u guante di gomma. A fine, a lana hè un poca pulita cun un pezzu di suede.

A storia di l'emergenza di sta razza hè assuciata cù libertà ilimitata, chì era datu à l'animali in l'ustarii agriculi. Forsi, per questa mutivu, i gatti di i curtani europei amare assai è spessu camianu. Questu avissi averi cunsideratu da quelli chì dicideru di principià una petite di sta razza.

Hè sorpresa, a razza, populari in Auropa, hè senza stima in u nostru paese. Questu hè più propriu per u fattu chì ùn hè micca lucale. Normalmente a fecundità di i misgi hè moltu altu (finu à deci gatti in una litter), è u costu di gattini hè pocu. Sò à esaggerari, l'apparenza di u catellu europeu di pienghje hè cusì familiar chì, in fattu, pochi poghji avè notte a razza in questu.