Rinotracheitis in felici - sintomi

Una di e maiò di "malveti" di i misgi hè infittivi è a rinotracheitis d' herpesvirus. Parechji prupietari assucianu a malatia cun u friddu cumuni, quandu l'animali anu tossu un pocu, mori, è tutta sana. In fatti, tuttu hè assai più seriu, ponu esse cumplicati seri.

I modu di infezzjoni

A malatia hè pruvucata da u virus FHV-1 (felice herpes). Ughjettement di casa (salve per l'altri gatti), cum'è e persone, ùn pò micca temerà per a vostra salute. Ma un catà sanu hè assai faciule per aghjunghje: l'infezzione hè trasmessa da i fogghi di l'aria, mantene a robba, i scarpi, ancu i insetti sò i so cumpagnie. L'ambienti umidi hè l'ughjettu ideale per a sti bacteria, per quessa, a vostra mascota pò esse malati da ghjunghje à cuntattà cù puddelli, terra, herba, induve a saliva, feme, lacrime, fluidu seminariu, u latte di l'individu infettatu hà avutu prima.

I signali di rhinotracheitis ùn sò micca sempre bè chjaru, u locu pò esse micca cunnisciutu di u prublema. L'animali più sucietivi cù l'immunità debbuli è i gatti. Aggrava a situazione di e malatie cronica, l'estresse, l'ipotermia, a malnutrition, e precariate di a petite.

Rinotracheitis in felici - sintomi è trattamentu

A rhinotracheitis virali in i misgi cù bona immunità ùn si manifisteghja pocu, i sintomi sò dinò: l'animali riceve à manghjà, percepiu malecible leve, l'alta da l'ochji è u nasu hè assai ligeru. A maiò parte di a malatia hè assai aguda. I primi manifestazioni sò a frebba, diprissioni, starnutante. Dopu à 24 ore, a cundizione di a cugliera si deterira in fine, da quì hè più faciule per avè chì qualcosa hè malatia cù l'animali.

À l'altura di l'infezzjoni, u ghjattu fragu è starnutate. L'alluccillazioni di l'ochji è u nasu pò esse trasparente finu à purulente. L'animale respira una bocca, ci hè una dispnea è salivazione, cum'è chì a mucosa hè una inflamata è inchjata. Isma à i cicati di nasali è scegli. A cornea hè divinta in nuvola, numerosi picculi oghjetti pò vedà nantu à a parti suprema di a lingua. A temperature alcuni 40 gradi. Dopu attaculi severi di tezza, vomitu mucosa spessu comuni. Oghje raghjunate tutte ciò chì passa durante a maladie di catturinu cum'è rinotracheitis, hè diventatu cumu per chì a pet stà aghjustata, ùn vole micca di vìviri è manghja. U Pregnant sarà difficiule, a probabilità di l'apparizione di fede mortu hè altu.

Un "fratu" pò pruvucà i pulmonite o bronchitis. In certi casi, u sistema nervu hè influinzatu: prossimu ghjè intravimu, persone cresce, forsi musculus trembling. In casu di una ferita prolongada di u viaghju gastrointestinali, l'atunia di l'intestione è u stimpulose permanente sò parechji. A rinotracheitis cronica pruvucà un nasu persistenti persistente, frequente strannutore. A forma attivata di tali infizzioni pò cuntribuiscenu à a leucemia o à l' immunodeficiency virali - Questa hè una malatie morta.

Pi curari l'animali, u veterinariu pò prescrire l'antibiotici, l'immunomodulatori, a droga antipirìtica, antiinflamatori è spettaculante. Vitamini sò pruposti, cullandi per u nasu è l'ochji sò pussibuli. U pianu di trattamentu minimu hè 1 simana. Un mascota adulti porta un virus assai faciule, casi in 15%. Intra catti, a tarifa di mortalità righjunghja un livellu suffirenziatu assai, perchè una maschera infettata deve esse isolata da i misgi sani, siddu si sò in a casa è necessariu da una foglia żgħira. Impulsà a malatia pò esse à a vaccinazione puntuale. Attente à u cumpurtamentu è a cundizione di i vostri animali.