Moda per i girls for autumn 2016

A moda hè un cuncettu bellu aspettu è rapidamente cambiante, ma, un modu o un altru, ùn pò micca lascià qualcunu indiferente. Hè veneratu, trattatu scettificatu o neutrali, ma i tendenzi anu sempre affettivu a nostra vita. A vigilia di ogni stagione, e zitelli di tuttu u mondu di prima di andà in una shopping perchè scopre da ciò chì porta a moda, è ciò chì hè digià cunsideratu anti-tendenza per ùn cumprà una cosa inutile. L'estiu di 2016 hà digià già cuncessu, è per quessa hè necessariu a figura di quella moda hè di vaghjimu per i zitelli. Allora, stu articulu aiutà à esse armatu bè in a nova tempesta di a moda.

I ghjovani di moda per i zitelli di vaghjimu in u 2016

Questa stagione à l'altitudine di pupulazione hè tuttu ciò chì hè assuciatu à u cunfortu, brilliance è eccentricità. Hè sti struzzione chì pò esse tracciati in parechje cullizzioni di famosi disinazioni chì anu longamente prisentatu e so cullezzione per u vaghjimu d'invernu di 2016/2017. I pruduttori di u moda puderia piglià tuttu ciò chì tocca, cum'è ei eleganti, ghjovani ghjovani, sportivi energetichi è ancu ladies in i so età. Prima di tuttu, deve esse nutatu chì questa falla duveria esse femminili è dolce. In ogni modu, l'arcu brillanti è urigginali chì trasmettenu u vostru statu internu è stile ùn sò micca menu rilevantivi.

A moda di u vaghjimu 2016 per i zitelli implica u calzarii è a robba in u naturali è tradiziunale per questa ora di l'ombra di l'annu. Allora, in a tendenza, rossa, gialla, borgogna è marrone. Semu deve esse nutatu chì i telenovirenti brillanti trasfurmati di u annu di l'annu. Per esse capace di fà un arcu eleganti à questa cascata, avete bisognu à avè in u vostru arsinali cusì affari cusì cusì:

Moda per i capelli - Cappelli di u Tempiu invernali d'invernu 2016

Oghje prestu attu à l'annu, i disinfettori di moda è i stylistichi sò cuncittiti nantu à i capelli, cù quale pudete creà una stile chjosa chì ùn devi micca innunziatu in questa odeada. Cù l'aiutu ùn pò micca micca micca prutegevi di u friddu è di u ventu, ma ancu aghjunghje un charmu è un incantu. Attenti piatti in u 2016, di sicuru, sò tippodi muniti cun bè pom-poms. Hè bisognu à purtate cun rizzi donna. À uguaghjolu attraente à i milioni di bellezza sò chjavi brame anu vistu misteriosu è assai femminili.

I amici di l'estilicu di sport ùn ùn si ponu stà senza u so manicu di tendenza. I mudelli sporti caldi è cunfurmani ùn permettenu micca di cunghjelu, è ancu esse in armunia perfetta cù l'imaghjinate in u stilu casual. Capi è capigliu di baseball hà da pudè abbandunà quelli rigali di a moda chì prefissinu i lizziali, nuvuli originali è sportivi. A flirtazione è a natura romantica pò cumprà a so buttigli di vaghjimu cù chape cù u velu. Anu da fà esse strumentu è femminile, chì ponenu un scantu di tutti e cumpunimenti chì creanu. Tali lucchetti prisentanu in e so cullezzione chjamate eminenti chanel, Gucci è Dolce & Gabbana.

Autunno 2016 - materiale, stampi, durata

À a cima di a moda, cù l'iniziu di i primi friddi, ci sò fatti cose da mangezzi, chiffon, sheepskin, lace, sintesi muderni è coppiu assai. Prints must be abstract in coloriali vigoru è vividi. Chjucu una cosa cù un patrone ritmiticu geomitricu, vi sembrà assai stylish. In u 2016, in moda allora di u mini à maxi.