E vistiti di i diseggituri russi

Disegni di vestiti da i diseggiani russi anu cresciute più ricunnisciutu per i fradi maiò di a moda, nò solu in i passageri domestici, ma ancu in Milano, Parigi, New York. E se à u turnu di u millenniu un veru furore pruduce vistimenti di u metru di u novu dinu Russu Valentin Yudashkin (abbastanza per fà ricurdà u so cullezzione di Faberge, i mudeli da quali eranu selezziunati per u museu di costume in u Louvre), oghji vistiti di a designer Julia Sergienko sò Lady Gaga è Anna Delo Russo, è vistimenti di u debutante Volvo - Stampa di Moda in Moscu Veronica Nico da a cullizzioni "Chic europee", critichi unanimitamenti mette in una fila cù i vestiti di famusi disinfettori di e case di moda europea. Qualessi sò i vestiti è vestiti russi di sta staggione?

Vesminte di designatori russi

L'spectaculu più chjucu di a Mosca era a mostra di vestiti di noite da Valentin Yudashkin da a cullizzioni "Scythian Gold". I vistimenti fugliate in una paleta di culore di culori brillanti (verde spurenzu, u prufunnu blu, limone) eranu generosamente decorati cù linu, toppi, perle di vetru, bordello voluminoso in u stilu Baroque Scythian. Cumparatu cù a cullizzioni di u Maestru più restuite, ma à u listessu tempu vistimenti veri di feminità è sexy da Veronica Nico. Veni di fianchi di suttili è gasa cum'è un corseto chjusu cù l'ornamentu di coghju in tècnica, vicinu à u corpu di a corda japonaise.

Ogni pezzu informale per i disinazioni russi

A punti cchiù mpurtanti di a cullizzioni di Alexander Terekhov sò sarafani cun una cintura inflata, decorata cù grossi buttuni d'oru, fatti in culori bianchi, culori aziani è uridi.

Una cullizzioni di vestiti da Kira Plastinina hè distinata da una cumminazzioni di un corte simplice, lacununale cù stampi complexi di corsi pastelli.

E vistiti di Anastasia Romantseva sò stati scurdati da l'antichi motivi russi (u pappagallo Alkonost) è di fianchi in u pavimentu, è a cullezione da Dasha Gauser "Stained Glass" - una paleta specifica: pastel matte di blu, giallo, sabbia in un chjattu fugliale chjaramente geomitricu.

Eppuru è cum'è sempre l'impetu brillanti hè statu fattu da a cullizzioni di Ulyana Sergienko stu tempu in u stilientale orientali . I sputelli brillanti di pietre pricistichi coexistiu cù toni pastelli, ghjiorri - cun fabulosi faldidi, cuddati à u fondu, corset satin cù tagliati strisciati orientali decorati cù ornamenti fiurali.