Immunodeficiency in cats

À spessu, i malatii chì afectanu i povani sò osservati in animali. In regula, sti malatii ùn sò micca trasmessi da l'animali à l'oghje u vice versa, ma u prucessu di a malatia hè quasi uguali per tutti. Frà l'altri malatii si pò distingue l'immunodeficiency in i misgi. A malatia hè simili à u virus VI hè più periculosa, l'ultima fase di quale sona à u SIDA.

L'immunodeficiency virali di i misgi (abreviatura VIC) hè chjamatu "lentivirus FIV" è hà influinzatu u sistema nervoso è immune. U virus hè carattarizatu da u sviluppu graduali, latenza è polimorfisimu di manifestazioni.

A malatia fù scuperta prima in u 1987 in un gruppu di animali cuntenuti in u nursery di Californie di a cità di Pataluma. Allora u virus di l'immunodeficiency di i misgi fu truvatu in Gran Bretagna è altri paesi europei. Oghje, l'infezzjoni si vede in i misgi u mondu.

I sintomi di l'immunodeficiency di i misgi

Una volta in u sangue, u virus si move cù a linimia à i nodi linimuli, induve u so sviluppu. Dopu qualchì parechji simane, u patrone hà discrivutu chì i ganglioni linimuli di l'animali anu creatu un pocu, ma a più parte di i pruprietari ùn pagà micca attente à quì: u cat looks healthy, manghjate bè, hè attivu cum'è prima.

Dopu à fini di u periodu di incubazioni (4-6 sette), a maladie s'agrende è u ghjattu presenta u simbulu seguenti:

A volte l'agisce stu stadiu di a malatia hè rimpiazzatu da un latinu latente, chì dura da un mesi à trè anni. Dopu à u periodu latenti, i manifestazioni di u sindromu di l'immunodeficiency anu aumentatu gradualmente.

Immunodeficiency di cattene - trattamentu

U diagnosticu hè cunfirmatu si una diminuzione in u livellu di l'eritrocyte, l'emoglobina è i leucociti hè detta in u sangue di l'animali. Succe chì u veterinariu ùn ricurdeghja u fattu di l'esistenza di VIC è di diagnostice una infezzjoni o unepo di virus. Per identificà fida di l'infezzione, hè necessariu di passà un analisi caru per a determinazione d'antichi, chì ùn sò micca realizatu in ogni clinica.

Audièntenu u vermentu finali, parechje sidiekti p'anurariu: "hè perikulu? Hè a immunodeficiency umana di i misgi? Pò esse guaritu? ". Invece chì l'agentu causativu di VIH è VIC sò simili virus, in ogni modu pudendu survive solu in u corpu umanu o animali, rispettivamente. In ogni casu, a malatia ùn hè micca curable. L'unicu ciò chì pò esse fattu hè di eliminà i sintomi particulari è anzianu l'immunità in u ghjattu. In u regnu di trattamentu anu include immunoglobuline, sarampione o anti-influenza, antibiotici, vitamini . Hè impurtante di mantene a petite in sterilità è a prutezza di e malatie chì saldarà l'immunità di giugno.