U cane più forti

In questa lista, avemu pruvatu à cumprà i più grande di cani in u mondu, diventanti ligami ativbali invejbitivi. Sicura chì i razzi sò assai più di deci, è certi persone anu avutu a miss, ma per una scrittura tutta di tutti elli, ùn ci hè micca stata bastatu u spaziu in questa nota curta. Esperemu chì i nostri candidati ti sorpasserà.

Top 10 cani più potenti:

  1. Boerboels sudafricani.
  2. I travagliu razzi nativi cù l'aligeri europei sò spessu sottuvati risultati interessanti è l'apparizione di Boerboels hè una cunvizzione vita. Pertenecianu à una famiglia forte è putenti di cani mastiffi è anu sviluppatu guidu instinti.

  3. Can Pastor Caucasian.
  4. Sta razza hè stata largamente usata da noi, è ùn ci hè bisognu di discrive in detail. À i so Cauccarati sò affittuosu, ma i straneri ci vanu à capiscia chì a suspettu è a suspetta ùn hè micca difettu, ma una qualità innata di u cane di guardia. Nervosu è pussibuli pocu cuntrollatu cù i nostri rapprisintanti di i cani più più potenti ùn hè megliu micca avè.

  5. Mastiff Tibetanu.
  6. Cù u patrone di u giant, pò ancu pat, ma si guarda u ghjardinu, u stranore ùn deve esse micca in questu guardore. In queste tibetani tazze, parechji parenti intelligibili sò solu per un affettu sensible per i membri di a famiglia. I paisoli aggrigenti cuntenenu da i errore chì i maestri permettenu in a so educazione.

  7. Leonberger.
  8. Di tutti, questi rapprisentanti di a razza Germanu si sentenu fora di a cità, perchè foru abbandunati pè a prutezzione di i primure in i colti di Svevia. In modu, anchi si eranu cani di guardii, anu una dispusitiva è amaria, è a manifestazione di l'aggressioni hè ancu cunzidiratu una disassotazione di sta razza.

  9. Pirene, mastini.
  10. I bastardi di u nostru canu sò abbastanza ancu per una lotta cun un oziu, cusì in questa lista di e razzi cchiù putenti ùn era micca in vain. Avè avè cura chì i Pirinei pensendu chì ùn site micca a so auturità per ellu, da ellu cessà di realizà e cumpagnie assignatu.

  11. Grandi Danes.
  12. Hè interessante chì i terribbili attacchi di i Grandi Danesi à e persone cun consiguenza sanguinosa sò pochi, i ghjacceri enormi preferanu per rimettà u nemicu di i so pedi, invece di tèndeli cù fangs, è poi mantene a sfurtuna finu à chì u maestru ghjè. Ma quandu u ghjinuu hè purtatu à u clima estremu di l'eccitazione, i risultati ponu esse dolci.

  13. U Pastore Asiàticu Centru.
  14. Fora da u so tarritoriu hè un cane amichevule, dà i prugrammi pocu attente, ma in u serviziu per ellu ùn hè megliu micca avvicinari. Per Alabai ci hè un circhiu di e persone chì u cane ricunnosce per i membri di a famiglia, è hè cunsigliu per quelli chì ùn viaghjanu cù un cane d'oghji per cumportanu quellu pruduttu.

  15. San Bernardu.
  16. Investigà a quistione di quellu cane hè u più forte, hè impussibile di passà da u St Bernards. In più di a forza sò assai intelligenza, un core bonu è discrezione. Ma tutti sti qualità si manifistanu solu in boni cundizioni. Tentannu i ghjacari di sta razza nantu à a catena a fa cchiù di gattivera è a so disposizione amica hè ridutta assai.

  17. Mastiffi napulitanu.
  18. Questu hè un altru giant, dotate d'intelligenza è un sensu di rispunsabilità. Hè sorprendenti, formidables Napolitani pò ancu ghjucà u rolu di babbu. L'attache tali un cane hè ancu capaci, ma in solitu pruvà à scantari l'inemicanti cun u sonnu, è solu avarà da ellu una bona bashing.

  19. Inglese mastiff
  20. In fine u studiu, chì ghjè u cane più putente in u mondu, avemu righjuntu u rappresentante maiori di questa spezie. U pesu di enormi inglesi anu ancu alcuni 120 kg. U champion chjamatu Zorbro hà pisatu 156 chilò. U so cane hè fieru è ùn hè micca piacevule per esse un cane. Ancu s'elli possenu impughie per parlà contru à quessa guardia in u cumbattimentu, hè megliu esse innevatate, prutegge a so propiu, diventa un gladiador.