Dua da a corruzzione è di l'ochju

In ogni denomina ci deve esse un modu per affruntà u vostru Supremu. Li cristiani anu pricatu, i musulmani anu duads, chì, in principiu, sò i stessi pricorii, ma in l'àrabbu è cun appellu à Allah. In l'Islam, ùn sò micca conspiracies, senza testi speciale per a sguassà u spoiling, missi, curses - a sola manera di ridivà di l'effetti male - dua da spoilage è l'ochji malvinni . Tali duads sò chjamati "da u male". Inoltre, l'unica fonte di u duellu hè l'Koran - in l'Islam ùn ci hè nisun altru scripture santu, a rilazione sana hè custruita sola nantu à u Qur'an.

Quandu è cume lee du'aa da corruzzione è di l'ochju?

In l'Islam ùn sò micca infurmazioni privilegiati quandu si puderà leghje du'aa di spoils e sorcellerie, à quale tempore di u ghjornu è di notte, à quale fasi di a luna, etc. Allah dici per appellu à ellu, è ellu rispose, perchè a du'a hè permessa di leghje à qualse tempu chì sente u bisognu di l'aiutu da quì sopra.

In ogni casu, u tempu più favorevuli hè cunsideratu un segmentu da a mezzanine à l'alba. Hè interessante chì se i cristiani tutti maici è sorceri spoil a nostra vita in u scuru, u Qur'an dice chì u tempu di i maghi viaghji da a alba è dura hasta a cena.

In l'Islam, hè una nota, sìmuli à l'avviendu cristiani - Allah, prima di tutti, sente oghji à quelli chì dumandanu sinceramente è micca per u detrimentu di l'altri, porta un modu rightedu di vita senza peccati è vici.

Dove è cum'è per leghje un duo da l'ochju ghjocu?

U megghiu locu per leghje u dua da l'ochju ghjocu hè u desertu. Sicura chì questu ùn hè micca una cundizione, ma in l'Islam si pensa chì solu l'adulteri pò esse salvati da u mondu di a vanità, è sinceramente parlate cun Ala.

Ma ùn avete micca di limità à questu quì è d'aspittà un viaghju à u disertu, per leghje a du'a da u spoiling. In fattu, una stanza vacia hè adattata, induve nimu ùn hà dettu à colpu è di ringà, induve u telefunu ùn cià anu micca u l'alarma micca attivata. Sè decide di pruvà di riparà a vostra situazione cù un duosu, disattiveghjanu u timbre, u telefunu è u svilamentu (se vo site à leghje dua prima di l'alba).

U dua più putenti da l'ochju malu seranu i testi urigginali da l'Koran. Inoltre, dua ùn si pò micca leghje, elli deve esse ricitatu, affinchì prima di parlà à Allah, avete bisognu di u testu di almenu un duo.

Un altru nuance impurtante - dua da l'ochji malvinni è l'invidiera pò esse pronunziata solu in quessi casi, quandu site sicuru chì voi veramente un malefice, corruzzione o qualcosa di quessa. In l'Islam, ùn hè micca cuncettu di "fortuna" è "mala furtuna", hè cusì chì Allah ùn ùn dumanda liberazione da probabili spoiling, è ùn ci hè micca mala fortuna - a vulintà di l'Onniputente. Allora, un musulmane, quandu a so vita ùn ùn sia micca esse u megliu modu, ùn hà prestitu per circà "lapels from love eeducazioni", ellu, prima di tuttu, prova di capisce ciò chì successe è per quessa.

Lista di duosu da malgressu è di l'ochju

In l'Islam, micca cusì spezii du'a da u male. I seguenti caratteri da u Qur'an sò cunsiderate più efficausi:

Prestu di u prufeta Mahomet

Hè cresce chì u Profeta Muhammad abbandunò i musulmani una dua curta per "usu di ogni ghjornu" da u bisognu di u gattivu, u spoorci è di a soru. U testu hè quellu secondu:

"Pattu per a prutezzione di e parolle perfetta di Alà da u male Shaitan, da ogni animali è di i venti, da l'ochju bè."

È u più forte hè Dua Al-Mu'minun - Musulmani dicenu chì, se stu Dua hè leggugliatu da un musulmanu cun sinceramente creenu è ghjustu, pò esse divisu in mezzo da una muntagna.

Sabab

Sabab - hè una carta di carta in biancu, nantu à quella tinta, cù i so propri mani, pruveni qualcosa di duo. Hè cresce chì, sè stessu scaricamentu nantu à sè stessu o sè stessu, puderete aumentà significativamente a difenda di u vostru corpu, cusì rende da u danu o l'ochju. Inoltre, i musulmani chì advierte: Sabah ùn guarda micca da danni, ùn pò solu fà Allah. Dopu, quandu si vestiti Sababa, unu deve circundà micca esperti nantu à u scroll, ma in quellu chì u so testu hè diretta, altri hè un pattu politique.

U testu di Dua Al-Fatiha