Jelly from sea-buckthorn - ricette

Per quelli chì vulete mantene a so salute in u mumentu u tempu, a cugliera obligata in a pantera hè stata una brugna bianca. Sta multivitaminica hè una di e pratiche più accessìbule è cumuni di bellezza è di salute chì hè adupratu in a pruduzione cosmètica è medica. Per quelli chì ùn vulete micca gastru soldi in cumpara i vitamini o prefete servitori pruvati è preparalli naturali, avemu preparatu un verre di ricetti di u buckthorn mari per tutti i gustati.

Gelatina di marmotta di u buckthorn per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

Prima di fà fà marmíe da l'aranciu marinu, hè bisognu di spremà u zuccaru da u fruttu. Per fà questu, pudete aduprà una spedizione, meat grinder, licenziale o solu stretch the berries cun un piumente rotanti in u bacinu esmessu. U bagnu restu hè pressatu in u casgiu è una volta aghjustatu avà u solidu restante in u sucu. L'ultimu passu hè necessariu per un espunenti naturali (pectin) per sviluppeghja da a pelle di u fetus, chì diventerà u zucchinu di u buckthorn di marinu in un veru embolu.

Dopu chì u ghjocu hè prestu, pò esse spressu in una pappella d'esmalte neta è secca, mischera cù u zuccaru è u focu. À questu stage hè megliu per ottene un termòmetru culinariatu, postu chì avemu bisognu di assicuratevi chì a temperatura di l'embiu hè appruppendu u 70 ° C. Quandu u zuccu hè calduciutu à a temperatura specifica, cuntinueghja a coccia di una meza ora, finu à chì u cuntenutu di u panu fracani à 2/3 di u volumu iniziale. A prustaezza di cunfitturi pò esse verificatu cù una prova di fred di saucer: ghjustu chjassu un cunfettu in un pratu fredu o un pranzu, se stiffens, è hè ora di piglià u pane nantu à u focu è purta u so cuntenutu per frasi sterili.

Per allargà a vita di diliziu cù a marmellata da l'aranciu di mare pò esse cun l'aiutu di pasteurizzazione addiziale di i vasien è cù a gelatina in un bagnu di acqua.

Gelatina, marino, alive, con, uva

Ingredients:

Preparazione

Scupremu u buckthorn di mare è uva nantu à una macinagghia carne o avemu assicuratu di baga cun una licenziale. I patati virde sbagliati sò esprimintate da parechje ghiacciuli di gasa per chì u ghjornu hè pienu zucchju senza fossi è di scorcia. Mesturisce u zuccaru resultante cù u zuccaru, posanu a mezcla nantu u caldu meditu è ​​coccia, trascendu custanti, finu à chì a basa per a nostra gelatina ansa à a cunsistenza di gelatina.

Mentri u zuccaru di uva è l'aranciu di mare hè bagnatu, pudemu sterilà i latte in ogni modu cumunitale: in u forno, micru o in a vechja moda, nantu à u bagnu di l'acqua.

Scappiamu a gelatina gialla nantu à vasu sterile è cullate tene. Prima di strughjerà i pignotti, a marmellata deve esse chjappata in u calore.

Jelly da buckthorn marina senza coccia

Siccomu i vitaminini sò facilmente distrutte da u trattamentu termale, a jelly utensili da l'aranciu di mare ùn deve esse espunutu à u calore. Per esempiu, per guardà un pruduttu in tuttu l'inguernu sarà problematicu, chì u pruduttu micca sterile viaghja più veloce, ma u mantene in un cuntinuu stampatu in u friddu pò aiutà à mantene a frescura di gelatina durante un longu tempu.

Per fà marmellata secondu a sta ricetta, avemu, per suprattuttu, necessite l'albaru è u zuccaru in una ratio 1: 1. Biasi lavate, sbagliati è sicchi sò trasmessi à una macinaggiu di carne, trituratu cù una licenziale o di manualmente. A massima resultanti hè passatu da parechji manufatti di gasche o capponi. Per via di u risultatu, pigliate un zucchju è pura e zucchero cù pulpa, chì deve esse mischju cù u zuccheru. Immediatamenti dopu l'aghjuntu di zuccheru, a massa cumencia à ghjustificà à i spezii di a pectina mari-buckthorn. U prucessu sarà percepitu dopu à 3-4 ore, quandu u zuccheru di zuccheru sarà una massa trinia di culore ambru. Dopu à quessa, a marmellata pò esse spustata annantu à i vaccini paniarii è sicchi o pussibuli affisu.