Cabbage - crescente è cura

Riccu hè difficiule di attribuisce à i culturi prus faccioli. Hè abbastante esigenti à l'umidità è di l'acquessi, è ancu di a luce. Ma questu ùn impedisce micca e camanderi chì anu avutu acquistatu, è dapoi a so sporta una lista sana di trucelli di cultivazioni di col.

Tecnulugia di cultivazioni di col biancu

Cusì, cunsiderate a lista di e duminii fundamentali è i prublemi avissimi chì vi scontru in u culore di culore bianchante:

  1. Tuttu all begins with the cultivation of seedling plum bianchi. E variità tempi sò pruvucati bellu in March, per travaglià cù variità cù a data di maturationi dopu accumincianu versu aprile. Plantate e mane à a so mansa, spedinu in caseddi è ghjunghje à una temperatura di no menu di 17 ° C in cundizioni bè di illuminazione. Dopu l'emergenza di riunioni, hè ridutta à 15 ° C è dopu aspetta per l'apparenza di i primi dui foglie reali di prima di scuba. Quandu u crescente è cura di e pianti bianchi di colti, hè impurtante di cuntinuà à seguità u mondu di l'umidità è di a so speranza.
  2. U cultivo di col biancu hè permessu solu in u cantonu di u giardinu, induve i rappresentanti di coli micca crisciutu. A più impurtante hè di assicurà un equilibru di umidità. U sviluppatu sò e cose da e so pezze, è a massa umidità guidanu a furia di i capi furmati di col.
  3. Per fà cresce u cura di col, a cultura si mantene à una temperatura di 18-20 ° C. S'ellu hè frescu per un paru di ghjorni, nunda ùn succede, ma quattrone ghjorni friquenti purtaranu à prumuvere annunziata di quantu mistura, chì affetta direttament in a furmazione di a testa.
  4. Malati di col bianchi sò u risultatu d'irrigazione impurtante è abbandunà di e reguli basi di cultivazioni. Trà e malatie di col bianchi, i ghjardinari sò generalmente a grigiu grisa è u mildiu pulveriziu, puliti e prugne. Di sicuru, l'usi di a quimmetra di questi casi hè inevitabbile, ma vale da provu di previdiri sti difficultà. Ùn mai crianu colti più di quattru volte in un locu, è pruvate ancu di evitari preparazione da infuzi nantu à a basa di e piante.