Bonsai - cura di a casa

Quale hè di noi chì ùn hà vistu u forme fancy of small houseplants cunnisciutu bonsai? Sì ancu tu, ci era sottumessu cù e formule eleganti di questu arburu, da esse utile per voi per sapè chì esse dumandata à a pruduzzioni di bonsai in casa.

Comu mancassi bè à un arburu bonsai?

I vini bonsai internate hè facilmente à cultivà in casa, ùn hè micca assai esigenti di cura e cundizioni di mantenimentu. A cosa principal hè micca di scurdà di taglià a corona in u tempu è à cunfurmà cù e duminiu di u sughjettu in u traspurtimentu. Hè da esse u poroso, bè, à u nivellu di acidezza (ogni pianta hà e so propiu requisitu per ellu) ùn devi esse micca esse scurdati. Una mistura di arena, turba è piuma hè adattata, in una ratio di 2: 4: 4. À a temperatura di a dumanda in i pianti sò diversi, ma di solitu hè 10-18 ° C. U regule principale chì deve esse osservatu: a più luminosa, u migliore a pianta reacciona à l'aumentu di temperatura, più cà l'illuminazione quì sottu, a minima tenia sarà. A primavera, quandu a temperatura hè di 10 ° C, a pianta pò esse pigliata à l'aire frescu. Sì a pianta hè simpatica, hè bisognu di truvà un locu adattatu, per esempiu, in un giardinu sottu arbuli. A fini di u verdu bonsai devenu esse purtatu in a casa per quessa chì a pianta ùn hà micca spertu una forte gousse di temperatura.

Indipendendu à u tipu di una pianta cultivata, u bonsai deve esse prutettore da i borchi è situati fora di radiaturi. U sole di suli ùn anu micca benifiziu l'arbre, perciò megliu per a prutezzione di i raghji diretta.

Demu la pianta pruduce abbundanza, ma solu quandu a superficia di u fiatu hè secca. L'acquadru hè megliu da una potazione di spucifle cù un palevine nebulosa, per ch'ellu sia pussibule per prumove a parti aereo di a pianta. Aduprà l'acqua fredda per a irrigazione ùn hè micca permessa.

Cura à a casa per una pianta bonsai esige a poda puntuale. Se si scurdanu di u circondu, da esse da un arbre elegante avete riesce una spezia strana di cespugliosi. A poda deve esse fattu in primavera, in cunfuranza cù a forma di a corona. Dunque hè, avete bisognu à scurzà i rimi giovani è rinfriscà e rami è u fogli.

U bonsai vi si deve trasplantatu ogni annu à u fine di l'invernu. In questu casu, a terra hè rimpiazzata cumplittamenti, straccando è lavatu da i radichi. Quessi sò abituati in generale. Se selezziunate un pignolu novu per u trasplante, vedi chì era 2-3 cm più largu chì l'uperazione, a prufundità ùn deve micca aumentatu. Sì a pianta hè cultivata in un pezzu vecchiu, ci vole à aduprà. Quandu si transplantanu, e radici di a pianta deve esse situata in orizzonte. Dopu u trasplante, u bonsai deve esse acquistatu. Un fertilizante minerale specie cù microelementi (5-10 g per bucket of water) deve esse aghjuntu 20 ghjorni dopu a prucedura. À u listessu tempu, pudete scancerà e foglie seca.

Comu pudete vede, cura di bonsai ùn hè micca più difficiule ca d'una pianta interni. Un tali arburu deviene un pocu più attente à a furmazione di a curuna è di traspurtarià, ma a pianta ùn hà micca bisognu à u duminiu specifichi per u cuntenutu. Sicuru, assai depende di quale pianta hè stata turnata in bonsai. In questu casu, cura di bonsai deve esse fattu da listessa manera chì per a pianta principale. Di sicuru, trasplantavanu è trimming ùn sò micca applicà.

Malati è dispacciivi di bonsai

Ùn importa micca quantu pruvate à circà l'arbre bonsai, u risicu di danni di pesti sempre resta. Per quessa, hè impurtante inspeccionà a pianta pericompieramente, fendu una cura particulari à a parte sottu di e foglie. A maiò spessu, u bonsai hè influinzatu da pulicona, tralla, mealybug, scab, spider mite e whitefly. In ogni casu, a pianta deve esse riduta da e parolle. In i leszi severi, pudete spruverà l'arbre cù preparazione speciale, ma avete bisognu à cura di a dosa. E spraying hè megliu fattu da una distanza di 40 cm.

Inoltre, a pianta pò esse affettata da u putenza grisa, falsa o uvirace. Per cumbattimentu di e malatie, i fungicidi sò stati. Ma a causa di sti prublemi sò acqua e irregolari, cusì u so schedariu hà bisognu à esse agitu.