Alstroemeria - crescente

Sicurissimu, assai di noi, quandu anu sceglienu un pruduttu, facia assai attenti à i fiori chjuchevuli, culurenti chì s'assumigavanu bianchi in l'apparenza, ma sò assai inferiuli in grandezza. U nomu di questi fiori valeri alstroemeria. L'Alstromeria si riferisce à i pianti perennifichi herbasse chì vènenu da noi trà i tropichi di l'America miridiunali. Ma, anche l'urighjenu esò l'exòticu, hè abbastanza pussibule cultivà in e nostre latitudini. In i sutilzzii di a tecnulugia di alstroemeria chì cresce in u giardinu è seranu discututi in stu articulu.

Alstroemeria - pianta è cura

Perchè l'alstroemeria hè una pianta tropicale, deve deve creà certe cundizioni per a crescita d'un successu è a fioritura.

  1. L'alstroemery di pianta in un spaziu bonu è sguttatu, sughjendu entre l'intervocale di a pianta à 30 cm è l'apprufittendu in u liceu da 20-25 cm.
  2. L'Alstromeria hè assai esigenti di a temperatura di l'ambiente. In u piriu di stagione è fiore, a norma di cunfortu hè di circa à +16 ° C. Quandu u spaziu hè calda à un valore above + 22 ° C, l'alstroemeria ferma in fioritura, allistendu tutti e forze in a furmazione di tuberi putenti.
  3. Trasfurza questa bellezza capricciale hè necessariu cun un certu sensu di cautioni, cum'è chì u ciumi supirficiali hè assai periculosu è pò causà a morte di a pianta: in l'estiu, com'è u risultatu di questu, a putenza di a radicali pò inizià, è in u vaghjimu l'alstroemeria pò esse frozen.
  4. A cura mensuale di l'alstroemeria deve esse 3-4 l'alimenta cù un fertilizante minerale chinu cù un gran cuntenutu di potasio. Quandu u mandunumu cumincià à stallà nantu à l'alstroemeria, hè necessariu escludila micca u compostu di nitrogenu da a cumuzzioni nutrizionale.
  5. Per l'inguernu, l'alstroemeria deve bisognu di un refuggiu speciali. In questu casu, i pianti ghjovani esse scupiati pà l'inguernu è, in cun l'articulu di terra, arraggiata finu à a primavera in un locu fridescu. L'arburi d'alstromeria più antichi ponnu esse spiegliate à hibernate in l'apertu, cuzchjenu cun cura cù rame, rami secche è fogli.

Alstrometria - varietà

Ci sò assai variità è i ghjurnali di questa maravigliosa farfalla. Ma a maiò parte di seguita sò quì i seguenti:

Alstroemeria - crescente da e zesi

Ci hè dui manere di crescate alstroemerias: da e zicchi è di split rizzichi. Quandu u alstroemeria cresce da e manni fiori, ùn deve esse micca prima di trè anni. Puderete pruduce i grani direttamente in a pianta aperta, è cresce i pianti. À i mudi, i pusteri sò stati à a fini di ferraghju à principiu di marzu, è ponenu in tazzi pocu è cuprìanu cun un insignamentu plasticu. Dopu un mesi, i vitturi cù e piantini sò rintratati à una temperatura di + 5 ° C. È in i pianti di terra suttili sò trasplantati à a fini di maghju, quandu quandu u puderevule di a ghjattu nutturna finiscinu finamente. Per plantà e piantini, hè megliu sceglie un bellu caldu, ma micca un ghjornu calore, è un tempu chì u sole di u sole ùn puderà micca ghjunghje à u situ. Immediatamenti dopu à l'atterrissimu, u situ cù alstroemeria duverà esse spessu sfurzata , perchè u territoriu retene a humidad longu u più praticu.

Crià l'alstroemeria è in i viti in casa .