Delphinium - pianta è cura

A mancanza di u mari in u paleta di u fiore di qualsiasi giardini di frontièle pò più di cumpensà a fiorita pianta quì cù u listinu fieru "Delphinium". Malgradu u nome esòticu, u delphinium hà un temperament abbastante cunforme per ùn dà micca à u so averevule cù u prublema di più: si pò cultivà longu in u stessu locu senza trasplante, attivamente è fermamente fiori, ùn deve micca esse cura complexa, è più importantemente - sopra sopra a ghiaia ancu ghiacciata invernu. Vi parlammu di e reguli di cultivà è cura di u delphinium oghje.

Cumu fà pianta un delphinium?

Faremu una riservazione à volta, chì ci sò assai variità di delphinium, è parechji di quelli puderanu tricà e so peculiarità propiu à pattu. Ma per a maiò parte di a spezia di sta pianta, e cundizzioni per un pattu salvu sò dinò:

  1. Delphinium s'arrifirisci à e cose assai invechjate, ma in u stessu tempu, pò patevi di cremà. Per quessa, u locu per a so atterra si deve esse tatu fora in i spazi pocu illuminate, chì in u stessu calore sò sempre in l'ombra. Semu devi esse ricordati chì in l'invernu, u più gran periculu per u delphiniu ùn hè micca frettu (facilita sopra una stagione di a temperatura à -40 gradi), è scorri, durante li quali e so radichi ponu trasfurmà. Per quessa, un duminiu mai più per a selezzione di un situ - a neve duvia esse guadagnatu quandu puderia.
  2. U so delphinium prefè maleci è fertili, cù pH alkaline o àcida à u pH. Assicurà u livellu di acidezza dumandata da u delphinium pò esse ottinata cù l'applicazioni di turba, humus o compost à u tarritoriu. Se u tarrenu in u situ è ​​troppu acidicu, a calcina fucinata pò aiutà à reducir u livellu di acidità.
  3. U delphinium hè stata pianificatu in a primavera, ma a preparazione per u siveramentu principià in u vaghjimu cù scavalcatu a terra in u spaziu selezziunatu. À u listessu tempu, l'abbinimenti necessari sò intrudutti à u locu: manure, complexe minerale, torba o arena. In u primu settore, u situ hè bisognu à riabilitatu è in i tempi 40x40x40 cm in u parcorsu, allughjendu una distanza di 60 cm trà l'elli. In u casu d'una piantazione di u ventu di u dolphinium, i fertilizanti sò introdussi direttamente in i tagghieti di corta, chì sò disposti 2-3 simani dopu à u cunfini di u delphinium. In u vaghjimu, u delphiniu hè cultivatu à più tardi à sittembri, perchè chì prima di l'iniziu di staghje stabile, crecerà più forte è arradicheghjanu.

Comu a cura di un delphinium?

Comu cumu hè chjamatu prima, u delphinium ùn deve micca da i so patroni, o l'assistenza cumplessiva o l'addevu caru. Per assicurà chì ciurisce assai è si mantene a so qualità decorativa in a so vita, hè necessariu di rializà periode e seguenti operazioni:

  1. U spicchendu u delphinium deve esse prufonda è abbundante, quandu deve esse verificate chì l'acqua ùn caduta in folla - questu si l 'apparenza di putenza grisa . À u stessu tempu, in i tempi di vegetazione attiva è di u fiore, l'acqua s'hè sia fatta più spessu, è dopu à fine di u fiore, si deve minimizatu. U regnu prufanu abbastanza di u delphiniu si eseguisce davanti à l'iniziu di fretu per assicurà a so invidera salvatica.
  2. U vistimentu di u delphinium deve esse ripetutivi trè volte per staghjone: in a primavera, prima di stagione è immediatamenti dopu à a fioritura. Dopu à u principiu di l'Aostu, a pianta ùn hè micca necessariu per alimentà a pianta per ùn pruvucà un criatu attivu di verdura.
  3. U ghjornu dopu dopu a rega, u sughjettu in u circondu di i dilinsi hè sbuchjata, mentri ripiglià e bande d'erbe , chì cuntribuisce à un suministru di e razziè l'ossigenu è i nutrizi.

Cumu preparatori un delphinium per l'inguernu?

A preparazione di u delphinium per l'invierno inclusa un pruning after flowering, deepwatering, rinfrescante è mulching di terra cun una gruffa capa di turf. L'arbureti ghjovani di u delphinium pò ancu esse coperto cù lapnika per l'invernu, mentri u cutà in una altezza di almenu 15-20 cm da u pianu finu à chì i vignoli erani ùn ponu micca a ghjucazione à a razziali di raghjone è falla à pudè.