E cappuccuni italiani

Cumprà una cunchera pernita, avemu, de verità, vuleva chì ellu ùn solu ùn pareva decente, ma ancu cuncessu per un pezzu di tempu è pareva un novu, lavatu è pulito, perfettu da u friddu. E zitelli chì prefèglianu cose qualità, per certu, anu intesu parlate di e ghjuvelli di u ghjuvatu di a donna, chì si ncontranu tutti questi richiesti.

Eghjettini stiletti italiani - u favore di a stagione

Parechji anni in una fila, i vistimenti di stu paese guarda una grande popularità trà e donne di a moda da parechji paesi. Prima di tutti, i picciotti sò attiratu da a gràzia, mudelli originali, un magnificu prestazioni. Ci sò altre vantaghji di e ghjuvelli italiani:

  1. Stu paese hè rinumatu per l'usanza di una tecnulugia speciale per a produzzione di prudutti di u pruduttu, chì, quellu chì, cundùcenu, appuntu è accuratu impastatu in u forcu, ùn dà micca a suluzione spessu. Ma per i fannijieti di prudutti vittimi, i diseggiani hà appressu cun un modu per dà u voluminu senza averi di pesu.
  2. L'estetti di e ghjuvelli di u ghjuvatu in Italia sò assai diversi, in elli sò parechje mudelli eleganti classici, ghjovani è sporti.
  3. A scala di culore si sorgece l'imaginazione è ùn pò micca cunglite cù u so ottimisimu, è u decoru sempre sempre ritimu cù i tendini di a moda di u mondu, per esempiu, oghje in a tendenza di i ghjuvegghi italiani cù a pelle .

Down chechi di marchesi italiani

Frà chì i pruduttori italiani di e ghjuvelli, ci sò quelli chì anu acquistatu risposte, è quelli chì anu settimatu solu in u mercatu di Russia:

  1. L'estivi italiani Fontanelli appareru in u nostru paese parechji anni fà. Criranu l'attinzioni cù siluelli femine, culori saturati, u prezzu abbastanza bellu, chì hè assicuratu da u fattu chì a cumpagnia usa, a più frecuentement, in i so prudutti a furia di raccoon
  2. E e ghjuvelli italiani sottu violanti occupanu una pusizione di punta in a "linea". Per crià, i diseggiani utilizanu tessili caru, fluff perfetta, tratanu d'invucà insituali, ma gravitate versu un stile sportiu.
  3. Foce - una elegante prima chaqueta italiana. Anu glurificatu a bella meza di l'umanità di u nostru paese per più di 5 anni. A cumpagnia prupone una pratica cù u cappucciu, cù una decorazione di fur, usendu sola sola palla.
  4. Abbigliaturni italiani Odri - un corta perfetta, rotuline, un'ecine inimitariu. U fabricatore fabrica apri i mudelli classic, chì sò sempre pertinenti.
  5. L'Abbigliatura Jetsen seconde e femminili italiani sò cunziddi unu di i più lastichi è cusì cunviventi. Sta cumpagnia hè a sola cumpagnia di u mondu chì i processi in a so pruduzzioni. A strada, quessi chjappiżi pò esse lavati in casa.

Comu sceglie un ghjacceri di moda italiana?

Dopu e regule simplici, pudete cumprà un maravigghiusu è ùn avete micca disprezzu di u soldi gastatu, nè à a vostra scelta:

  1. Assicuratevi di dumandà à u vinditore nantu à u paese-fabricatore di u pruduttu è verificate e so parolle sighendi l'infurmazioni nantu à l'etichetta. In più di i marchi di supra in Russia, i prudutti di e marche italianu Herno, Salco, Ascend, Pinko sò presentati.
  2. A chaise du capu, ùn importa ciò chì hè longu, ùn deve esse pesante. U so pesu pò varià da 700 g à 1 kg.
  3. U latru di e cappuccuni italiani hè fatta solamente di sita è nylon.
  4. Accessori - un pezzu di stile è i italianeti ùn guariscenu micca nantu à questu, cusì i buttoni, chjude in una corta ghiacciau reali, saranu di u metal. À queste ti trovi u logu di marca.
  5. Un birochka speciali hè attaccatu à ogni pruduttu, chì ùn dicenu micca solu di a cumpusizioni di u tetu, u tipu di pelusa, di e regule per i cura, ma ancu avè tastate e speciali di l'accessorii. In modu, a parola "down", chì hè indicatu nantu à a chaise d'avesso, vi cunfermemu chì u pelusa hè naturali.

U prezzu di e cappuccuni italiani hè più caru chì parechji russo, è ancu più asiatica, ma, sicuru d'esse valenu.