Altai mountain - induve andà in caru?

Un viaghju à i Monti Altai anu più cà substituirà un paese di vacanze. Tanti impressioni in pocu tempu ùn sparti micca i Alpi Svizzeri . Eppuru - u gustu è u culore, cumu dicenu ... Ma parlemu di Altai - a perla di Siberia.

Unicu in a so magnificenza è quantità di bellezza naturale, i Muntagelli d'Altai sorprendenu cù u so putere, una certa energia, culore, grandezza. Picos di montagna di neve, u mare di u tai coniferu, fiumi di tempesta di a muntagna, prati enormi cù edelweiss, cascate chì sò rumbling sò tutti Altai. Sì stati attraversati da una stampa è a prutezione di una vacanze inoblizu, pudete esse diventatu quandu hè esse possibbili di salvà a salvezza à i Monti Altai. À questu è parlanu.

Altai montagna - unni marchjarà?

Chuysky (dopu à u passatu Seminsky). Se pensate postu chì duvemu in caru in i Muntagni Altai, pudete avè l'avvistu à vultà in Biysk. A secunna da Biysk à Tashantha hè chjamatu Chuysk. Sta pista hè una di e strade più belli è in u mondu. À u maritu di u ghjornu di u Katun da u paesi di Souza à u paesi di Chemal, ci hè a zona di u fiumu più chjamatu Altai. Ci sò parechji centri turistici, hotel è campings. Quand'ellu facia quì, ùn cambia micca per visità i posti lucali: Mount Babyrgan (l'avanzata nord di a muntagna Altai), u paese di u Val di Svoboda, sottu u sustegnu chì simbolizza l'iniziu di a Repubblica Altai, u paese di Maima, induve u primu tempiu di pedra di Altai, u Lago Aya, si trova comforamente in u cavallu entre muntagni verdi, in u so medio, ci hè una isula piccola cù u chjuche d'amore.

Avanzate, vi vede u paesi di Manzherok è u lavu Manzherok, a fonte di Arzhan-Suu, Tavdin caves, Laghi Karakol. In a cità di Biysk ci hè un museu di u Tragettu di Chuysk, in quali documenti è e fotografia di i tempi di a custruzzione di u viaghju sò esse exhibiti, una schema volumétrica unica di a strada, è dinò di scelta diversi.

Chemal - a turchera turca Mecca di u Territori d'Altai. Hè faciale fà vede, cusì ci hè sempre bè cum'è turista. Attrae u clima unicu, bellezza stupente di a natura, infrastruttura infrastrutturiale. Allora, si ùn sanu micca di induve andà à i Monti Altai cù i zitelli, pudete avè principiatu in stu paese. In inglese, significa un antradu. Nanzu à l'invernu, i ghjente è l'animali culminavanu quì, à a vallée, per amparà da u friddu, perchè u locu era animatu cum'è una sunnita. Cheml hè situatu trà i dui fiuma - Katun è Chemal è hè circundatu di muntagni cun i cimi di Krestova è Camel. Grazzi à questu locu, a vaddi di u Chemal boasts un clima unicu, chì si distingue in assai rispetti di u clima di u restu di i Monti Altai.

Plateau Ukok hè un altru locu incridenti. I muntagni sò affucati in i nuvuli, è i nuvuli nurmanni sò parechji a forma di un passu. Ogni annu è dunque pari chì qualchissia hè quasi di scinniri di u celu. À l'altupianu hè pocu assai posti misteriosi. Questa hè Bertek pisanitsa nantu à u scogliu di Kyzyl-Tas, è a pendenza di u Molybdenu cù e galerie è e radone, in u quale anu datu i bagni mediatevuli è i residenti lucali è i turisti. In u Ukok Plateau, u clima hè assai cambiaticu: ùn hè un cianciu insuportabile, in colpu, u celu hè cupartu da i nubi densi è a chjesa accumincia. Cusì avete bisognu à esse preparatu da qualcosa.

Uchar (Chulyshman Valley) hè un postu indispensable per andà à ripusà in i Monti Altai. Questa cascata in u 2012 hè stata cumpresa in a lista di TOP-5 a più misteriosa è inaccessibile di a Russia. Hè situatu nantu à u territoriu di u Preserva Naturale d'Altai, chì hè sottu a prutezzione di l'Unesco. Un altru nome per a cascata hè a cascata Chulchi. A so alte reachà 160 metri. Hè un spettaculu chì ghjè micca senzillamente incomprensibile, è u sonu di l'acqua di cascata hè tali chì avete bisognu di scuttu, perchè un interlocutore raffurariu serà intesu vicinu.