Foto per a visa Schengen: necessità

I documenti ùn si ponu tollerà a negligenza è, ancu più cusì, correzione permanente. I fotografichi nantu à i ducumenti sò ancu esse fatte in accunsentu cù e prublemi chì sò presentati. U prezzu di una photo per una visa Schengen hè chjuca, ma ùn valuta à fà in u primu salone. Questa avemu quì cunsiderà tutte e punti impurtanti in stu tema.

Foto di a visa Schengen: pratica in fronte à u specchiu?

Per truvà una persona, in particulare una donna chì piace a so photo in un passaportu o altre documentu, hè difficiule. Allora u sensu di pratica prima. À a foto nantu à a visa ci sò parechji cumpetenze in terms of the position of the head e expressions facial.

Stand in front of the mirror è pruvate a mantene a testa bè cumu pratiche, ùn pruvate micca di trasfurmà in a direzzione à l'spalla. L'espressione facial seria calmassu, senza un surrisu è cun una bocca chiuchjata. Hè impurtante chì i capelli ùn si ponianu micca in i coperde o testa. À a testa o a faccia ùn ci era micca nunda rididu. Un puntu mpurtanti: se u capu hè in qualunque manera cunnessione cù credenze religiose, hè permessu di abbandunà. Ùn ci hè micca bisognu spiciale per una photo per una visa Schengen, ma hè chjaru cumu fà un bughjone scuru, perchè i sfondate serà biancu o assai lume.

Formato di photo di a visa Schengen

Avà cunsiderà i moments diretti direttamente à a foto. Quì sottu una cartula di mostra di u visa Schengen è tutti i so parametri.

  1. Allora, a dimensione di a photo per a visa Schengen hè a stessa in quasi tutti i paesi, per quessa, ùn deve micca esse cunfusioni. A dimensione di ritrattu solu per a visa Schengen hè 3,5x4.5. Se tu pigliate ritratti in u salone di ritratto à un bonu livellu, u staffu stessu sapere tutti i matrimonii nantu à questu tema.
  2. In a fine di l'imaghjini, a faccia d'accade ghjustu. A fotograia sola ùn deve solu culore. Certi paesi prubabilmente permettenu una variante negra è bianca, ma quì hè megliu per passà a via universale.
  3. Sùbitu nantu à u luminosu di l'imaghjini stessu. Hè più probabili, l'embassada ùn pigliarà micca un scrittoghju si trovanu troppu scuru o quì sottumenu assai chiaramente.
  4. U fondu, cum'è l'annunziate, solu sò solu lume. In più di biancu, grisgiu, biancu pallidu hè ancu permessu. Hè nutate chì i sfondate di u culore hè preferibile, postu chì in certi paesi u biancu hè generale pertendu.
  5. Cù vetru, puderete stà sughjutu solu s'ellu si trovanu usatu pi ragi medici. Ma in questu casu, u bastimentu ùn deve esse micca sceltu massivu, è a photo ùn deve mancu qualcuna glare di i panni.

Quale fotosta vene da a visa Schengen: qualchì funzione in i stati individuali

Casi sempre i vostri duminii per e persone nantu à a visa Schengen sò i stessi. Ma prima di preparà i documenti ùn hè sempre valutate secondu ciò chì esistianu una quantità di struzzioni spettaculi.

A cosa più difficiuli hè a foto nantu à a visa Schengen per i Stati Uniti. Prima, hè oghji accettatu solu in a versione elettronica. A dimensione di a carta hè 5x5. Ma a versione elettronica di i vostri duminii sò assai stretti: a risoluzione deve esse in a serata di 600x600 è micca più di 1200 pixelli. U format hè solu in JPEG, è u grandu di l'architettu ùn hè micca più di 240 KB. In modu, U prucessu gràficu di l'imaghju hè imprudata.

Ma per a Cina, u fundale duverà esse ecceziunali biancu. Hè assai impurtante di observà parechji paràmetri basi. U primu, a distanza da u ritrattu da u quattru finu à u ponte di u nasu ùn hè micca più di 1.3 cm. Da a testa à a cima di a carta ùn hè più di 0.2 cm.

Per i UAE hè ancu standard, ma una versione elettronica hè ancu accettata. In questu casu, u tene archivu ùn esci micca più di 60 KB. U formatu ferma u listessu chì JPEG, è a risuluzione (200-400) x (257-514) pixelli. Ùn vi scurdate di dumandà u cunsigliu quante foto chì deve dari per a visa Schengen. In regula, questu hè un bloque standard di sei carte.