Eating in a hike

A furmazione in natura hè sempre un avvene interessanti. È per u viaghju per esse successu, hè bisognu di cura di l'alimentazione, perchè in u sternu l'appetite aumenta, è u corpu necessite calorii supplementi.

Qualessu tipu di alimentu per piglià in a campagna in l'estiu?

Spezialmente pertinente hè a pruvisione di e provisori in a staghjone di l'estate, quandu i prudutti spoof rapidamente. Perchè, cun voi, avete bisognu di piglià solu ciò chì ùn hè micca sugettu à altitudini temperaturi è hà una vita larga larga. Tutti i prudutti chì in uni pochi minuti senza un frettu ùn hà digià una dubbosa frescura per esse in casa, per ùn avvilallu in a campagna.

Hè assai vantavientu da u puntu di vista di a prisirvazioni di frescura è di facilità a purtata di piglià l'alimenti secchi per a strada. Avà hè una maraviglia di l'oppurtunità di secreà tutti i vechji, i frutti è ancu a carne in un secadoru electricu. Pudemu à 3 kilogrammi di prudutti freschi è acquistà circa 1 kilogramà di l'uriginali:

Dopu tuttu, avete da accunsentì, serà più faciule di purtari un kilogramu di vegetali secchi, invece di un pacchettu di tres chilò. Preparatu cusì, i prudutti ponu almacenà un longu tempu in ogni temperatura, è hè piacevule per trasportu micca in bracchetti di plastica o sacchetti di lino. Questu alimentu per una camicia, in più di preservà tutte e pruprietà utili, hà ancu un gustu assolutu, è dopu à un pocu minuti diventenu identitarii à u pruduttu originali in acqua di furore.

Qualessu tipu di alimentu per piglià in a campagna per una settimana?

Per ùn avè micca purtatu bagagli innevatate cun voi, hè cunsigliatu per piglià u calculu di l'alimentu per una persona in a campagna. Di sicuru, sò apprussiviati è picculi viulensi sò pussibuli. Turisiani persuniti piglianu circa 700 grammi di alimentazione per persona per ghjornu. Pudete puru limite à una cantità più freti, ma questu hè un facultante. Hè per esempiu, un viaghju di semaia solu duverà dumandà cinque chilogrammi di manciari.

Se ùn avete micca capìsticu ciò chì duverebbe pigliatu in un alloghju, da quì hè una lista indicativa di necessariu:

  1. Cereali (granu, avena, scherzu, ordi).
  2. A carne stufa hè fatta o fatta à un ritmu di 0,5 litri per ghjornu.
  3. Macaroni
  4. Pane à i vegetarii (hè più lucrule per piglià, quandu sarà tempu di coccia).
  5. Patate.
  6. Canned fish.
  7. A salsiccia hè secca.
  8. Pane.
  9. Salo.
  10. Tè e caffè.
  11. Sugar and salt.
  12. Chocolate, latti cunghjintatu, frutti secchi, se vulete.

Hè assai impurtante di piglià una cantina suficiente di acqua se hè impussibile di ricusalli e so riserve in a strada. A bocca di u lugliu sò generalmente di ceneali o quellu chì resta di a cena d'aiutu, è di documenti d'alta calorie (documenti, cioccolatu, latte cunghjuntu).

A lassata, com'è regula, i turisti ùn impedinu per un bellu pezzu, chì significa chì u focu ùn hè micca divorziazione. Hè per quessa issi sandwiches cù salchicherie o prudutte di pezzu serà aiutu. A cena hè a più ricca di u ghjornu. Pudete còmpie zuppa è ogni tipu di porte con carne, perchè chì u corpu ci hè energia di saturazione è a calma di notte.