A Coperazione di Sodemun


U distrettu di Sodemun in Seoul hè famosa per a so vista inusuale di a capitale - a prigiò di u liste nome. Quandu cuntene i patrioti coreanos chì battanu per liberazione da u Giappone . Oghje hè un museu induve numeri invitati straneri venenu interessanti. Cosa hè cusì interessante per questu locu? Scupremu!

Fatti storici

I militanti principali per vultà una prigione in un monumentu naziunali sò:

  1. Tuttu si cuminciò à u periodu di Tehanczheguk. In u 1907, un edifici era custruitu, uriginale chjamatu a Prisione Gyeongsong. Doppu lu nomu era trasfurmatu in Kayojo, Saydaimon è finalment Sodemun. Ci hè sempre una gran lotta di criminali politici, chì l'invadersi giappunisi incarcerati. Sicondu data nun funziunalità, duranti stu piriodu, ci era circa 40 mila prigiuneri, di quali più di 400 abbitanti murìu, ancu di u trattamentu cruel.
  2. Dopu l'indipindenza di a Ripublica di Corea in u 1945, Sodemun ùn hè statu disbandatu, ma hè statu reseatu in una prissioni di regula generale per i criminali ordinali.
  3. È solu in u 1992, quandu u Parcu di l'Independenza era custruita in u circondu di l'edifiziu (chì hè dinò assai simbulicu), a prighjone rinviò à u Museu Storicu di un sughjettu assai specificu.

U prisentu museu oghje

L'impressione generale di visità a prisenza Sodemun in visitanti hè simili - un locu ombríu, unsightly. Ma, strangely enough, questa atmosfera attrae multitùdine di turisti.

In u nostru tempu, not only curious tourists visitate u marcatu, ma ancu assai ceceni. Hè vintunu famìglie di famiglia sana, perchè a ghjenza chjamata hà ancu acquistatu d'una parte di a storia di u so paese. U museu di u Prisione Sodemun hè un veru sìmbulu di a lotta di Seoul per a demucrazia è indipendenza.

Suggeremu chì andate nantu à una visita virtuale di l'edifizii, i cumandante è di l'òpera di l'antica prigione. Eccu ciò chì vede quì:

  1. Saloni di mostra Hè situatu nantu à a prima è u siconda pianu di u persunale principale. Documentu stòricu, ritmi di prigulari, armi antichi, burlate di u complexu di i prigiuneri, prucessi d'interrogatori è di prucessu sò indicati quì. Alcune di i chjusi sò restaurati.
  2. U sotano. Eccu u famusu attivista in a lotta per a liberazione di a Corea, u ghjovanu Yu Gwang-sung. Perteneciò à u muvimentu di Samil, per a quale era tortuata in prigiò à morte. Sta picciridda era un veru simbulu di a lotta di liberazione, è da quandu a donna in Corea, una attenza speciale è reverente, sò dedicati à una stanza separata in u museu penitenti.
  3. Chambres è altri locali induve i perselli èranu guardati - u so gymnasium, cantine, etc.
  4. A tortura hè chjaru u locu più interessante in u prigiò di Sodemun. A so atmosfera misteriosa rispundisce à u nome - a situazione hè mantinuta cum'è in u passatu distanti, quandu u prigiò era intagliu di presos pulitici. Puderete vedere i strumenti di a tortura, i manichi di cunveggiati è guardiani, è in certi lochi ancu i so imagine holografichi, cù un scemu forte è chiancciu in coreanu.
  5. U prigione priziunale cun 15 edifici hè circundatu da una wall 4,5 m d'altura. Solu 79 m di u muru in fronte à a prigiò è 208 m in a traseira hà ghjùnsenu i nostri ghjorni, prima a durata era di più di 1 km. Dumandule di dumandesi sò situati nantu à u muru.
  6. Torre di observazione. U so primu pianu hè oghje occupatu da l'uffizii di u bigliettu, è u sicondu unu si trova turistere cù l'oppurtunità di piglià un ochju di 8 settei situati à 10 m altitudine.
  7. U park. Si stendi nantu à a prigiò nantu à un terrenu chjosu. Hè assai bella quì, i camini sò ancu è puliti, è se vulete, pudete fà un magnificu passaghju. In u parcu hè ancu un monumentu à i patrioti morti è u majestufu Arch of Independence.

Cume accade à a Prigione Sodamun in Seoul?

Seoul metro è u modu di trasportu più pupulari, ideale per u viaghju turisticu in a cità. Per arrivà, utilizate a 3 linea di u metro. A vostra stazione hè "Tonnipmon", exit # 5.

U prezzu di visità u museu hè di circa $ 4. À u regnu di a Prisione Sodemun, hè limitata à l'ore da 9:30 a 6:00 di ghjornu. Hè sopra speciali in u 15 di austu, quandu u ghjornu di a liberazione hè cilibratu in Corea da Sud.