Piazza, Spagna, (Mallorca)


A piazza di Spagna (Mallorca) hè unu di i chjavi più famusi in tuttu a Spagna; hè situatu in u cori di Palma . A piazza hè adornada cun un monumentu à Jaime I, u primu regnu cristianu di Mallorca , chì vintu l'isula da i Mori. U munumentu hè statu edificatu in u 1927, l'autore - u scultore Enrique Clarazo. Molti carrughji è avenimenti di a cità - cum'è Calle de los Olmos, Calle San Miguel e altri - cunvergenu nantu à a chiazza. A piazza hà ricivutu u nomu mudernu dopu a vittoria di Franco in a Guerra Civile; prima chì era chjamatu Porta Pintada.

A quadra serve com'è postu per parechje avvenimenti festivi massi. Ci hè ancu un campu per u hockey. E in quellu di i cafesi, situatu nantu à a chiazza, pudete tastate i platti di a cucina tradiziunale spagnola.

Shopping

Nò parte pocu da a quadru hè u centru cummerciale El Corte Inglesu - a tenda di una di a rùbbrica di shopping più famosa in l'Espaa (chì in a strada tandu u quartu locu in u mondu). È in u grouquore Olivar, situatu in vicinanza di a quadra, pudete cumprà culori, frutti, pesci frescu è di pagliaghji è altri prudutti d'alimentariu.

U centru di trasportu principali di Palma

A stazione di l'autobus cui busti interurbanichi è interurbanichi, l'estazione di ferrovia è l'estazione di metta sò unificati in un unicu complexe, chì hà fattu a piazza di Spagna u principal centru di trasportu di Palma . Da quì pudete piglià un autobus à alcuna cità à Mallorca , è à Soller , Manacor o Inka è a via ferrovia. Hè nantu à a Spagna Plasa chì u numaru 1 bus arrives, è purtanu turisti da l' aeroportu . I buses intercizii sò faciuli di distinguish - sò gialli o rozi.