U Parcu Mondragó


U Mondrago Park, Majorca hè un riserva naturali cù una area di 785 hectare, l'attrazione principali di u cumuni di Santanyi. U so funziunalità principali hè a diversità di i paisaghji - quì pudete truvate bazii bazii è e praiasi.

A badia di Cala Mondragó hè 2 calte è, per consensu, duie plateaux-S'Amarador è Mondrago (questa baia hè una più grande, è quì nantu à a spiaghja hè un bar).

A sabbia nantu à e dui piazze hè bella, biancu, l'acqua hè chjaru cristaline - salute quantu assai turisti si cumportanu micca bè è sughjenu assai in a spiaghja (in ogni casu, questu pocu spessu). A spiaggia di Mondrago hè cunsiderata cum'è a più bona di l'Europa.

À e spiaghjani di u parcheghju si trovanu chjappi in u speddolu rocca. In i spiaghjate ùn pudere micca solu sunbattì è natà, ma dinò, avè allughjatu l'equipaggiu per u scubibu, admira i pittori tropicales.

In i zoni umidi di e ciumi faci in canna.

U Parcu Naturale Mondragó

Malgradu à u pianu di povira, cun una capa fina chì chjama a calcariu, u Parcu Naziunale di Mondragó impresi cù l'abbundanza è a varietà di a vegetazione. I venti vèninu esercitonu una influenza notevili in a direzzione di u crescita di i pini è vicinu à a costa.

In più di i foddi di pini, pudete vede boscle di torra cù l'orquidea crescenu in elli, l'arburi di juniper, l'aristocrati è u pruggiu, u rosemary and cotoneaster, l'altri arbusti bacca, u grass. In u locu di u pantanu seccu pò vede stunarii bassutti belle, ricordati da i fiori.

Ancu à u territoriu di u parcu ci sò diversi fiumi, i banche di quali sò coperto incù canari.

Mallorca hà cunsigliatu u titulu di paradisu d'ornituloghi; A riserva di Mondragó hè un refuggiu per un gran numaru d'aus. Hè a casa di l'arraggiuli, gavi e cormoranni nantu à a costa, è perdiadi scocciati è bianchi bianchi in marshland.

Se vulete vede u piobu - in più di u Parco Mondragó, visitate u risultu naturali di Albufera , induve e du «aborigini» è e vive migratori.

Cumu quandu, per visità a riserva?

Pudete vede u park; A riserva di Mondragó hè apertu per visita di ogni 9-00 à 16-00. Se vulete aghjustà una visita - avete bisognu di registrà per almenu 12 ghjorni nantu à u telefone +34 971 181 022. U traspurzione sò realizati per gruppi di almenu 20 persone. U parcu pò esse camminate à pede o in bicicletta.

Cumu ghjunghje?

Pudete puru un caru à impunità à u parcaghju di Mondragó (Mallorca) da a cità di Santanyi (seguita da a rotta RM-717), è da quì pudete fà un di dui strade - da Alqueria Blanca o da Cala Figuera.