Perchè vene utile?

Ivan-tea hè una pianta perenne è grande chì hà cultivatu in tuttu u territoriu di Russia. A famigghia Folku usa assai fogli, fiori e ancu radiche di salute è tè . Decoctions è tinturizati, preparatu da u spray, aiutanu à superà e diversi malati.

Perchè vene utile?

U beneficu di u tè hè duvuta à u fattu chì cuntene assai vitamini C è B. Ancu a vitamina C in a pianta hè dui volte più ca in limonu. Inoltre, u cipressu hè riccu à a proteini vegetali, sustanzi tannichi è pectinici, flavonoidi è parechji elementi di traccia: copper, iron, titanium, manganese, molybdenum, boron, potassium, calcium, sodium and lithium, chì sò assimilati facilmente da u corpu.

I pruprietà utili di ivan-tea (Kipreya) sò causati da un effetti sedattivi nantu à u corpu, vicinu à a droga valeriana. Inoltre, i decoccussions è infuzzioni da l'spruzu anu astringente, antiinflamatori, nantu à i proprietà di diaphoretic è antibacterial. Hè bisognu à piglià un spruzu cù migraña, a ulcerosa stomacu, i malatii di i sistemi cardiovascular, genitourinarii è nerviusi, gastritis, diarrea, colitis e disenteria.

I sperienti cunsigliemu di u Ivan-tea, chì i propietati d'utilità chì sò variati, in particulare in casu, cum'è trastornamenti metabolii, anu imbilitatu u slagge di u corpu. I pruprietà utili di ivan-tè è di u meli sò riflessi in angina è i friddi. U tè si deve esse pigliatu o gargled cun un caldo preparatu.

Ivan te è un rimediu ecunomicu per l'usu esternu per liberà di e ferite, u morbidae è di i formazioni ultrascenu. È parlendu cusì chì pò esse utili per tè per i femine, hè di vintu chì ci hè spessu aghjuntu à parechji cosmetichi - mascare, creme è lotione per a pelle.

Contraindicazioni à l'usu di ivan-tea

Hè strettament pruibitu di dà infuzzioni è decucru di Ivan-tea à i zitelli sottu 6 anni di età. Duranti a gravidanza è a tacchizzata, aduprate sta piantagione per favurevuli medicinali cù precaution extreme è solu dopu cunsiglià u duttore. Inoltre, l'usu prolongatu di l'infuzzioni è i tratti di u salore à l'ortiziu pò pruvucate prublemi cù u stomacu, u fianu è l'intestini. Cusì, dopu à u primu mesi di utilizallu, hè assai impurtante per piglià un spaziu. A quantità à a coagulazioni di u sangue, trombòfilis, trombophlebitis, intolerancia individuali - i contraindicazione principali per l'usu di decucrazzioni è infuzione di ivan-tè.