Ismena festalis - pianta è cura

Incrementalmente, i viticulturi pruvate trovanu i pomi invàlidi per u siveramentu, in u risultatu di quali rapprisintanti di parechji genuli tropichi prisentanu nantu à i siti. In questu articulu sarete acquisto cù e peculiarità di cultivà è cura di u fiore istamene (istam) festalis.

Qual hè u nome di festalis?

Hè chjamatu chjamatu Lillu peruvianu o di Narciso, per qualche similitudu à questi colori. Questa hè una stava caduta perenniale cun un pedunculaghju longu (circa 70 cm) nantu à chì i fiori peculi purificati cù un core simile à u narcisione è i lichpi fini. A maiò spessu sò bianchi, ciuri di rosa o giallu. In ghjiru à u pedunculiu vicinu à u cambiamentu sò stadi densi è verdi, a durata di quale si ponu 50 centu.

Ismen festalis pò esse cultivate ancu in a pianta aperta è in cuntenenu grandi. Spessu, questa foglia si usa à creà invernatori.

Secrets of growing the evocation of festalis in u situ

Per atterra, deve sceglie un locu luminosu. Puderete micca scurderete forti forti, in quale avete bisognu di fà umus è fà una capanna di sardina, è se ne necessariu, pour l'acqua.

A piantazioni di e bulbi hè tutta solu in u maghju, prima di questu tempu da u principiu di a primavera, duveranu esse in una camara calienta. Influenti sò duveranu 2-3 cm. In u futuru, a cura di a fiore serà in riversi è fertilizazione abundanti.

Fiori in prima ghjugnu, dopu chì s'assiccanu i fiori, hè cunsigliu di cutà a fioritura. A fini di l'estate, ci hè necessariu per finisce u regu, è in settimana, in settembre per scorreri i lampadieniu cù e foglie è i mette à l'ombra di siccà. Per l'invernu, si deve esse purtatu à un locu frescu è imballatu in caseddi chjuchi. Per priservà l'umidità in i lustru, ci anu da esse coperto cù u serradiu cuniferu.

Spessu in i shopping, cipolla (ismena) i bulbi sò venduti cum'è un hymenocallis di fiori prima. Questu ùn hè micca solu, postu chì sò i dui di a famiglia d'amaryllis, ma sò diffirenzii in a struttura esterna è i raccordi di u cultivo.