Cumu cresce un cedre da una nut?

Chì ci hè a diffarenza di u cedru (è, più chjucu, u cedre di pinu di u sibberu, perchè i cedri veri in Siberia ùn anu micca crisciutu) da altri àrburi cuniferi? Di sicuru a so bellezza, è a capacità di sopravivenza in i bistiati friddi. Forsi questu hè chì quandu parechji vulianu sapè cumu cresce un cedaru - da una nutiza o ripigliani di muderni, induve si pittinava una semente, è cumu si preparanu per u sembra di pannelli di cedri in casa?

A quantu per cresce u cedru, da a walnut è di e piantini, ùn hè micca necessariu pensà longu, a quistione hè in soldi. I bugni sò bastatu carichi, è nimu darà garanzii chì l'arbre in un novu locu arradicheghja. Per quessa, se ùn site micca pronto per gastà soldi nantu à e piante, pò pruvà cresce u cedru di u walnut. Semu devi esse ricordati chì u cedaru ùn hè micca una pianta d'orturanza giardinu ordine, cusì u crescente da una walnut hè più incruchante, solu santevendu una casca, cum'è una pepite di pezzu è spicchendu à tempu, ùn serà inadegwate.

Cedru crescioni da a nut - struzzioni step by step

  1. Sceglite e maniche, ùn deve micca avè un odore sfruttatu, moldatu è danni à e cose. A simplicazioni ghjustificazione di e 2-3 anni, è cù un almacenamentu propiu è di 10 anni, ma tutta a bona girmimentu avete noci nova.
  2. Per ciò chì i rimjiet ùn sò micca affettati da u fungi, i zoni sò stati scuperta per 2 ora in una solu solu di 0,5% di permanganatu di potasio.
  3. Per cultivà un cedaru da a nut, e mancani averanu bisognu di una preparazione longa, cum'è in ogni altra pianta, corsi in cedri immediatamente ùn sere micca ghjonu, solu bisogni 5-7 mesi. Preparate a so cumanda quantu: primu per 3 giorni impregnate a pusterità in l'acqua, cambià l'acqua ogni ghjornu. Pigliate e nuzzini cù a riti umiti (piuttostu nè) è i mette in una schraffera o box di lignu, cù i buchi à i lati, per flussu aereo. Per guardà in such packing seeds hè necessariu in un frettu (qualchì altru locu à a temperatura + 4-6оє). Una volta à settimana, purgate a sabbia à u statu di u quale u mette in a frigorifera. Se u moltu hè stata apparechjata, a sabbia deve esse rimpiazzatu, è i castagni sò rimanighjati è i puzzicheghji salvate.
  4. Dopu qualchì 5-7 mesi, i frutte puderà esse ghjudicate per ghjunghje, perch'elli ci vole à esse lavatu è fugliate in i testi. U tarritoriu hè cunsigliu di pruduce torna, è a prufundità di a pianta hè 0,5-1 cm. I pichjate sò stati manteni in casa, à una temperatura di 20-22 ° C. A gliermanazione di e sali devino esse à mezu di u mese (mese) dopu a piantà. Quandu i filòsi appareru, hè necessariu di sicuru d'avè ricivutu bughjone bellu, ma ùn sò micca spese sottu sempre à u sole.
  5. À l'estiu, i pianti ghjovani pò esse speduti in u giardinu, perchè sò abituati l'aria è u sole. Puderà dopu à pocu à pianificà in terra di nutriente persa. I pianti giovani ùn sò micca cambiatu u trasplante, è per quessa a distanza entre elli ùn sò micca fatte. Ma i cedri di trè anni di età crescioni pò esse trasplantatu solu in u primu pranzu, e più vechja di più d'averebbe un trasplante, e anche ancu i razzi sò stati sicurizati, ùn mancanu ancu pisà. Per transplantà transplantà un arbre chì hè stata cultivatu durante 5 anni, hè necessariu di furmà una radicali. Un annu prima di u trasplante à u troncu, una incisione circular cù un diametru di 0.6-1 m hè fatta. À u listessu tempu, e radichi sughjetti ùn sianu intugrati, solu chì sò chjucchi horizontale sò tagliati.
  6. In i primi anni di vita, i cedri necessanu una sombra, è per quessa era bonu pritenyat addossu o a pianta in a prufundità di u giardinu. Cu regnu, a situazione hè ancu micca cusì simplice - ci hè necessariu cedri umiduranti, amanu l'acqua, ma l'humitate eccessione guidà a morte.
  7. I muduli più muggini seranu ancu cura, ma ùn si pò esse espressi in e fertilizazione è per amandula di u locu, ma in u so mulching. Eccu, l'apicoltura deve esse coperta cù una capanna di mulch - agulla di pinu falli o erbaccia.

Cumu pudete vede, per crecià un cedaru da una nut è ùn hè assai maligni, è di pacienza, perchè u beddu figghiu guasgiu ùn credi micca in una staghjone di l'estate.