Tabella di transformatore da e so mani

U transformatore di furniziu hè oghji assai pertinente. Hè attivamente utilizata in parechji interiors da i classici in alta tecnulugia . Ogni tipu di soffiu piendu è i letti, toli è sedie, tuttu ciò chì mellora a qualità di a nostra sughjornu in i nostri pareti è fà a so vita più còmode. Per un scopu abbundante, un mobili di qualità ùn pò micca costu un centesimu. E si averà ancu parechje funziunalità à esse realizatu, duvete avè partitu cù un impurtante quantità di soldi. Ma a pratica pruibitu chì hè abbastanza pussibile di fà una tavola plegagana cunvertibile, multifunzionale o dui in un. U prucessu di fabricazione di sta table hè cunsideratu quì sottu.

Coffee-transformer di tè

Sò assai in u mutuiu dumanda in u so stile industriale. Hè comu unfinished, un pocu rude è stà stilutu à u stessu tempu. A simplicità di a so aspettu hè assicuratu da a pensatività di ogni tagliu è l'utilizazione di e più accessibule è simplicità materiale.

  1. Questu hè cusì chì parechji volti per u tabuladore di transformatore, chì facemu cù i nostri propri mani. Per a so pruduzione tene bisognu di una tavuletta, tavuletta è tavuletta di lignu, è ancu venti per u regulamentu di l'altura.
  2. Emprinzamu travagliu cù a fabricazione di capri. In u disegnu, ogni dimensione sò indicati in i pedi. I peri per u caprettu deve esse tagliatu in un angolo di circa 15 gradi.
  3. In seguitu, installate i dui righjunghjini superiore. Per cunnette tutti i piezi chì facemu usu di u chjuccellu mortu. Allora l'estru struttura pari pulita è à a listessa ora pò soprappiate boni.
  4. Appena installate u sacrughju.
  5. Facemu agujeri per u vesciu chì aghjusteghja l'altizza di a tavula.
  6. E benedizzione ferma questu solu per stabilisce a tavola.
  7. L'ultima etapa di fà a tavola di u transformadori cù i vostri mani sò stati verniciati è pulitificà cù una carta di lega.
  8. Pudete l'utilizallu cum'è un travagliu è com'è una tavola.

Tasse di transformatori

U scrittore hè micca sempre cunvenutu per aduprà solu quand'ellu sieghjava. Quarchi cosa hè più còmico per u travagliu fendu per una ragiuna o l'altru. Disegini simili sò digià venduti, ma hè pussibule abbastanza di fà una mesa.

  1. Questa versione di a tabella di transformatori, chì avemu da fà cù i nostri propri mani, s'assumiglia cusì: per contracadiu, pudete aghjurnà l'altitudine di a so situazione.
  2. In u millimitru avemu preculturate i dibujamenti per a custruzzione di a tavula di transformatori cù i nostri propri mani. Tutte e dimensioni sò in pede. Avà scumpete i detti di a tola:
  • Eccu sò tutti i parti di u quadru da u prufilu. In u disegnu A - marcos di u quadru o quadru, B - cavalli horizontali di sustegnu di u quadru, C - a parte chì vende sviutà.
  • Prima, racughjemu u casu per u contra-pesu.
  • Dopu, avemu principiatu a assemblea di u quadru o quadru.
  • Eccu alcuna vede u node, induve hè ancu u prufilu per u viulente.
  • Cumpulitarià a basa di a tavula è a so superficia di travagliu.
  • Avemu a nostra pratica per u monitoru è avè sappiatu nanzu nantu à a tavola pianu nantu à i panni di u puntu di appiccicate.
  • Figuremu u mekanismu per cambià a altizza.
  • Installa u cuntracolu. À questu stazu, puderà agisce l'operazione di u mekanismu è corregge u parallelisimu di e racks se ne necessariu.
  • Fate u foglie à u locu permanente.
  • Eccu i rotuli per cambià a altitudine.
  • Fate un burato per occuperà cumerciamenti i filieri.
  • Ma invece u scrittore stessu hè un transformadoru fattu da i so propri mani.