Monarda - sbarcendu è cura nantu à a terra aperta

I ghjardinati cunnisciuti sò sicuru chì e fiori ùn sò micca solu belle, ma ancu assai utile. Questu hè esattamente u monarchu chì hè ghjuntu in noi da i stretghi americani. In più di un aspettu abbagliu rappresentante, questa bellezza oltremare hè un aroma agradable è a putenza curative, chì aiuta in a lotta contru a tensione nervosa, u stress è parechji malati di a pelle.

Monarda - pianta è cura

Monard riferisce à questi maravigliosi maravigliosa, u cultivamentu è a cura di u quale ùn hà micca datu à l'urtulanu senza difficultà. Sicura chì, cum'è l'altri pratiche, u monarchu hà da responde cun gratitude à a regula regularmente è à riabilimentu puntuale. Ma l'assicuta di tali cura ùn serà micca perjudente per u monarchu, perchè sta pianta hà un altu livellu d'adattabilità. In generale, cura di u monarchu hè cusì:

  1. A terra circa u monad deve esse liberata pergeugamente, mentre di ridivà di e male . In questu casu, hè necessariu di attule cù un certu sensu di cautioni, per quandu, durante u perditu, u sistema di e raghji di u monad ùn hè micca danatu.
  2. Riintu un monarchu deve parechje volte à settimana, è l'acquessi esse abbundanza.
  3. Per guardà umidità finu à u putere after irrigation, a superficia di u spaziu duverebbe sono. Ideale, u mulch hè adattatu per a turf, humus o serratura.
  4. Sicondu u monarca crede in modu attivu, è passa una gran quantitata di energia nantu à u fioritu, deve esse alimentatu parechji volte durante a stagione. U primu fiudificatu hè generalizatu immediatamente dopu a trasplantà e piantini in un lettu, cù un fertilizzante minerale universale per questu. Dui o trè simani dopu à questu, u fertilizante si ripetì, aduprendu stu fertilizante lattice naturali.
  5. Cuscense per u monarchu in a cascata da e regioni miridiunali è sittintriunali varià. Cusì, in i spazii cali, u monarchu ùn pò esse micca cut-off o abrigati per l'inguernu, allughjendu a rimorca di u so pezzu mortu pè a primavera. In una locanda più freti per contru, a rosette di e foglie di u monarca deve esse tagliatu in u castagnu, è di custruisce nantu à ellu un refuggiu di pilone o foglie seques.

Riproduzione di u monarca

A munad pò esse cultivatu nantu à u situ in parechji maneri: da e manni , da i segmenti di u risidiciu, dividendu l'arbulu o cuttings. Semu devi esse nutatu chì qualsiasi di i mètge di ripruzione cose da esse usatu per l'espurtazioni salvatica, ma pò ancu mantene qualità varietale solu quandu hè propiu di cuttings, parte di rizoma o delenki.

Riproduzione di u monardu da e manni

Quandu u monaducinu da e muntagne, pudete andà in dui maneri: cresce d'elli pre-muderni o pianta in a terra aperta. Cù u metodo di piantinu, i zoni sò in casti cun una terra poida à una prufundita pocu pressu. Vintu di ghjorni dopu u punching the sprouts, i piantini sò sparghjati in potte sipurtate, è digià in a mezzu di maghju sò mandati à crescenu nantu à u lettu, fendu lacuzzelli trà l'arburi à 35 cm.

Se ùn ci hè micca brame di cunteru cù e piantini, u monarchu pò essa postu immediatamenti nantu à u lettu assignatu. A piantazione di e muntagni in a pianta aperta eccula in a mitallu di u ghjugnu, è cura di stu casu hè riddudu à diluisce i culturi, riversi è affruntà u so attornu. In u stessu tempu, unu devi esse in mente chì si pò trasplantà un monarchu in un locu permanente in u giardinu di fiori, nò pocu prima di quellu à un annu, è sera solu di fiori di 4-5 anni dopu à sante.

Riproduzione di a monad in manci vegetative

Per priservà tutte e variità di u monarchu è per aghjurnà a so fiuritura, hè bisognu di sceglie metudi di propagazione vegetativa: