U granu di trifalu sugandutu sò boni è mali

U granciu chì hè sbuchjutu hè chjamatu u nutrimentu di u futuru, perchè ùn deveria micca esse cose, ma in u sensu litttale hè necessariu di cultivà. Questu alimentariu ùn cuntene adittivi chimichi, ma hè assai nutrittiu è cuntene parechji sustanzi utili. L'utilizzu di granu germinatu di u trizu è, prima di tuttu, in a so cumpusizioni biokimica unica. Hè bisognu di ellu chì sò micca esposti nudda alimentazione di nutritura, ma ancu per u trattamentu di certe malatie.

Chì ci hè utile per u fruttu

Molte sapè chì i grani sani sò assai utili. Ma ùn anu micca cunsideratu chì sustanzi di valurizà in u triple u solidu pari di esse cunservatu ind'i un caparu solidu, è per quessa, ùn pò esse assimilati da u corpu in u 100%. Un altru grano chì si sminiminu - "svegliatu", naturalmente arriccutu cù amminicidi è vitamini viventi. Hè capacitu per trasmette à una persona u massimu di a so utilità.

Stu pruduttu cuntene assai vitamini B chì sustenenu u sistema nervu, anu un effettu pusitivu à l'attività di u core, funzione heart. A vitamina A in tali grani aumenta a resistenza di u corpu à i malati virali, improvisa a vista, hè un antioxidante. A vitamina C si prumesse in vitimintenza, a vitamina E optimizeghja i prucessi metabolichi in i celesti è prumove a ghjuventù. Minerali normalizza l'equilibriu di u salottu è migliurà u travagliu di l'organi internu. In diabete, cunfruenza di granu hè cunsigliatu di utilizà da a mancanza di carbuidrati veloci in elli - cusì un additivu regule naturale di u nivellu di zuccheru in u sangue.

Chì ci hè a germinazione urricava di u triple?

In più di i beneficii, è u danni di i granci germinati di u granu pò ancu esse. Contene glutina , chì pò causà disturbu è flatulenza. Per quessa, u pruduttu hè contraindicatu in i persone cun gastrointestinali. Inoltre, puderà aduprà cun cura usti u fruttu à i parenti allergii.