Artighjanatu di ligumi per a festa di u vaghjimu

Ogni omu sapi chì u tempu di vaghjimu hè riccu in una cultura di verdura. A più è più freti in l'istituzioni pre-i scoli è i scoli principiavanu à cuntenente e vacanze dedicate à i rigali di a natura, questa ora di l'annu. Quandu ghjè accadutu, a festa hè celebrata no sulu da matinei ruvidi o cuncerti, ma ancu per una justizza d'esposizione chì opere di i travagli di tutti i ghjorni. Un articulu fattu di ligumi per a festa di u vaghjimu pò esse fatte da diversi oggetti. A fantasia hè un pruduttu, è a presenza di una quantità maiò di mudelli improvisi aiutà à guidà a vita ancu l'idee più valenti.

Legumi per a fabbricazioni di articuli articuli

Possibile i vegetarii più cumuni sò quelli chì crescenu in a regione induve u zitellu babbu. In ogni modu, i pumati, cipudine è patate sò i primi è u locu principali. Spessu, i pumati sò usati per fà parechji chapelli o capi di caratteri. Inoltre, da elli, ùn sò micca creati unepochi cume ordinariu, cum'è un pezzu di furmagliu. Ci sò di Cipollino o di pupi da ciuciuni, l'attaccò cù fuglietti è dipintai l'ochji. A patata hè una strumentu excelente per fà, cum'è parte indipindenza di l'articuli, è l'omi sulle.

In più di a festa di u vaghjimu, pudete fà l'articuli di pepite búlgara in forma di grandi friddi. In particulare, serà interessante si i tagghianu di materiale di parechji culori. Un altru strumentu impurtante per u vacanze di u vaghjimu hè u patisson, l'articuli di u quale saranu stati assai urigenti è ridiculesi. Per fà questu, hè abbastanza à scratch u verdura cun una intarsa, equipa cù i pani, a testa, è avè u risultatu - una tortuga.

L'articuli da una tavernu per a festa di u vaghjimu ùn sò micca menu novu trà i participanti di a fiera. Dunque, vi dugnu un maestru classi "Cipollino in u carru".

Per fà questu, avete bisognu di un zucchine, unghju cartagalli, un pepino, una cipolla, spaghetti è testegule.

  1. Facemu un ghjuvellu in u zucchine è chjude 4 rote per un carru di carrot.
  2. Cù l'aiutu di i muscoli l'avemu attaccati roti. Da u cucumu chjude u duie parte, da una banda facemu un corpu oblicu, nantu à l'altru - ancu, per fà u ciclu Cipollino.
  3. Pusendi u corpu in u carru, è mette u cibo in u focu di u focu.
  4. Pundu a testa in u corpu.
  5. Scorcheremu u travagliu cù i muscoli cù elementi decorattivi: nantu à u carru u rota di guitare è i fasgianu, è in a testa facemu a bocca è l'ochji. Tagliaranu tutte l'aspettate di e pasticcerie di tisone. Scriviamu e mani da a manna di vegetale.
  6. Agghioru u mani di Cipollino. U ghjocu hè prestu.

In sumata, vogliu dì chì l'articuli di i zitelli realizati da ligne per i vacanze cadunu sò i più inesperu. Se u zitellu ùn si puderebbe fà un ghjocu nantu à a so propiu, poi aiutà, è forsi u vostru articulu serà in a fiera di u megliu.