La figlia di Michael Jackson

U liggendanu cantatore pop, ingannabili dancer è coreista, è l'attore è a figura publica Michael Jackson, dopu una sightu morti in u 2009, abbandunatu u mondu cun un legatu veramente ricchju di u so talentu unicu. Eppuru, essendu, sopratuttu, un omu, hà vistu a so immortalità in terra micca solu in a creatività, ma ancu in i so figlioli. Comu sapete, Michael Jackson avia trè d'elli. Dui d'elli - Prince Michael Jackson è Paris-Michael Catherine Jackson anu natu in un secondu matrimoniu cù una infermiera, Debbie Rowe. L'ultime - Prince Michael Jackson 2 - nascìu una mamma sustegnu , chì a identità hè sempri ignurata. Dopu à a morte di l'idolu pop, a tutelle di i zitelli tomà u so avè - a mamma di Michael Jackson - Catherine Jackson. Dighjà nantu à i dati di a vita di l'unica figlia di Michael Jackson - Paris Jackson.

Infancia di Parigi Jackson

Michael Jackson hà amatu assai i so figlioli è a cura di tutti in ogni modu pussibuli. Dopu un divorziu di Debbie Rowe in u 1999, tutti i diritti à i zitelli sottu u cuntrattu vinni trasferitu da ellu. A l'insistenza di u so babbu, ogni apparizione di u ghjovanu Jackson in publicu cun ellu era necessariu di a cumpagnia di a prisenza di scarfs è màsculi in i zitelli. À primu stu fattu hà fattu pocu indignità di Parigi. Ancu, anni dopu, hà cunfessu ch'ella era aghjenti à u so babbu per u pezzu di a zitella nurmale chì avia dettu grazia à queste misuri. Natu u 3 di aprile, 1988 in a famiglia di u famu pare, Parighji da a zitella hè stata circundata di rumuri, secreti è inviglii. Frà l'altri cose, l'absentia di a mamma hà fattu a so vulnera. A morti di u so babbu hè ghjuntu in un tempu quandu in Paris era solu 11 anni. Sugumamente stunata da ellu è l'assistenza di i fratelli di milioni, curiusamente savore più è più di più di a vita è morte di Michael Jackson, l'abbandunò a marca indelèvule nantu à l'anima di a donna. Tuttu chistu nta l'agglomeratu hà fattu u carattaru di Paris incestu, anche u fattu chì assai nota a so misericòrdia è a sincerità.

Attemptu suicide

Quandu l'adulescente, Parigi hà sappiutu parechje difficultà assicurate cù stu periodu di vita. In fronte à un malincipente in a famiglia, chì era esercitata da a influenza negativa di u mondu esternu in a forma di chiaradi di a stampa gialla, a Parigi smintevi in ​​a diprissioni. L'urtima paglia per u principiu di l'accion decisiva hè a dispensa di a so visita à u cuncertu di Marilyn Manson. A zitella chjude à a so stanza, piglià una dosa impressiunanti d'anestetiche è prova di abrir a so vente. In tempu, scupertu da a famiglia, hè salvata. In u prugramma di riabilitazione dopu stu avvene hè accumpagnata da a so propria mamma Debbie.

U tempu felice cù u to amatu

Oghje, Parigi Jackson pò solu esse felice. Hè felice perchè ella hè amatu. Un paru di statu un ghjovanu footballista Chester Castellow. A zitella spessu compie a so scatuli cumuni in i redes sociais. Hè nutate chì Chester ùn pò micca esse cunnisciutu di cummunitariu in vista di a relazione cù Parigi Jackson, perchè vene da una famiglia ricca. A strada, i parenti di l'eppolle alculise incuraghjenu questa rilazioni è spiegà a gioia per i ghjovani.

Leghje ancu

L'unica figlia di Michael Jackson, Parigi Jackson, anche a so età ghjughjestra, hà sappiutu di surviglià assai. A sizzioni di a mamma, a morte di u so babbu è l'interessu constantu di i paparazzi abbandunò una marca indeligabile in l'anima di a donna. Tuttavia, hà sappiutu sopr'à e difficultazioni.