Emilio Pucci

Emilio Pucci hè un tesoru di a moda italiana! A principale principale di a marca hè stampi culuriti è unichi. Dori famosi sò un simbulu invariabilu di a marca. Tutti i mudelli di Emilio Pucci aghjunghje à elli cun u so refinimentu è uriginale.

Biografia di Emilio Pucci

Marchese Emilio Pucci di Barsento hè vinutu u 20 di nuvembre di u 1914 in a cità italiana di Napoli. Vi vinni da una famiglia ricca, spessu viaghjera è si ripuscia in diversi stanzi. Unu di e so passatempi hà skiing. Per via di divertimentu, elaburà u so design di u so ski suit. In questu, u so ritrattu vinni in a rivista di moda "Harper's Bazaar". Fu doppu questu questu u successu incredibile di u ghjovanu ghjoume di ricerca. A famosa cumpagnia "Lord & Tailor" principia à pruducia questi trages in i Stati Uniti. In u 1949, u disignu di moda hà liberatu a so prima coleta è apreia una boutique di Firenzi. Grazie à Emilio Pucci, in u vestitori di a donna, prisintonu troppu ristrettu, sparghje senza un cinturione, camicer, sweaters di grande affattu. I so mudelli sò incredibbili forti è eleganti. Questi famusi famosi chì Sophia Loren, Jacqueline Kennedy, Elizabeth Taylor, Merlin Monroe anu avutri fanni di i so vistimenti.

In u 1950, presenta u mondu cun una cullizzioni di ghjuvedera per tennis, golf è skis. In i so mudelli, Emilio principia a sedia, sintetica, franche, velucatu. In u 1954, un geniale Italian hà inventatu i pantaloni "Capri", chì diventonu in tuttu u mondu. A durata di sti pantaloni stretchi hè stata finu à i ghjinochje, ci era ancu u lampu da u cantu. Bastavanu iddi anu destinatu à ricerca.

In u 1959, Emilio creò un vestitu per a so sposa. Hè statu creatu da un teddu particularmente luminosu, chì dopu fù cunnisciutu da "Suzi Silkitay". Hè stata grazia à questu mutage chì Emilio hà guadagnatu milioni è divintò u ricchieru è più ricchiertu. A marca Pucci hè sinusoimu cun l'eleganza è u lussu.

In ogni casu, in l'anni 70 è 80, a popularità di a casa di moda cambiò. In 1990 a cumpagnia passò à e mani di a figliola d'Emilio, Laudomia Pucci. A marca hà liberatu novi cullizzioni di vistimenti, accessori è prufumi. Cusì ci eranu medichi seduzenti, leggings straggi è collani straggles. I colori vivos iridescent, formule femminile refine, l'usu di i novi tendenzi è tecnulugia - tuttu questu hà rivinatu l'ex successu è popularità. In ogni modu, u 30 di nuvembre di 1992, u famusu modista hà mortu. Per parechji anni, Christian Lacroix hè u direttore creativu di l'impresa. Hà continuatu à prudutti di a vistura di Matthew Williamson è di u 2008 à u ghjornu oghje - Petru Dundas.

Emilio Pucci 2013

In a nova coleta Emilio Pucci primavera-estiu 2013 prisenta a linea cruciera originale di a robba. Un scopu di win-win era di cunghjunghjini sporti è classici cù l'addittamenti di motivi cinu. I culori principali di a cullezzione: nìvuru, kaki, giallo, verde, biancu, rossu silenziu. Bè beddi capelli, armati di ghjuvelli, caperdi, faldidi è zanchini fannu un impressionu fantasticu è vivu. Strumenti incù utilizati: velvet, suede, gasa, sita.

E vistiti di Emilio Pucci

A casa di a moda prisenta uni vestiti exquisiti di distanzi diffirenti. A maiò parte di stà ch'hè imbeaghjatu cù un brocca di oru complexu chì drappi dragoi o tigri. Eghjezze di lussuria mancu in vestiti mannati da lacus. Oghje-forma di luci in silk o ghisa si sò dilucchiati cù un cintura di coarse cuirette. Questu stilisticu hè adattatu per i zitelli cun un caratteru audutu chì preferenu a stravaganza, micca carente di feminità. Calzature Emilio Pucci hà prisintatu e sandali brillanti dilizii nantu à una plataforma alta cù intricatu carvings. A dicurazione cù cintunarii di coghju ci duna un piquantità spiciale.

Prugettu Emilio Pucci sempre s'era veneratu per attruverà u so brillo è micca ripitezza. Celebriti cum'è Madonna, Julia Roberts, Jennifer Lopez, Naomi Campbell, Kylie Minogue è assai altri prefissi a famosa marca Emilio Pucci.