Cumu hè glamoru?

"Vulendu esse glamoru!" O "Cumu per esse più glamoru?" - i pinsamenti più frequenti visiti l'mente di a bella meza di l'umanità, i zitelli, e donne è donne, tutti quelli chì sò stati culpiti da stu virus strano. Emu accuminciavamu à utilizà a parola "glamour" abbastanza spessu, ùn chjappia più à chì significava. Perchè di sta malincidenza è ci sò parechje zitelli impastughjati, sprinkled with sequins and sparkles, chì pensanu chì elli miranu glamorous. E anu glamour hè un capricci, charm, charm, ma in micca manera gustu dolce.

Iè, u glamuramentu hè un riflessu di a vita luxuriosa è e donne glamorous sò bè ​​cuntintati bè chì mi piace à un milionu (o ancu più) di soldi. Dunque, deve esse pussibule di gastru quantità di soldi in u vostru facci, è hè faciule fà questu. Siccomu per addivintari una zitella glamorosa, hè pussibule acquistà un patronatu richu, ùn hè micca altru viaghju? Eppuru, perchè, pudete sceglie un altru modu - per diventà un stinker glamorous, perchè cumu per fà si deve avè da vene. Prima hè bisognu di decisu chì esattamente in u cuncettu di "piccetta". Sì adirate à u significatu littirariu di questa parolla, a ghjente "a ghjallina" hè una donna indipendenti è intelligente, ma ùn si scena l'aiutu di l'omi, per contru, hà cumportatu cusì chì l'omi cunsideranu oghje l'oghje di fà cumpassià. À a listessa ora, a puttana ùn si pò micca sia quì nessuna è nunda, perchè ella stessu hà avutu coped with everything else, ma si qualchissia volenu aiutà, chì pruvalla, ùn si pesa. Basatu annantu à queste cunzidirazioni, una puttana glamorusa hè quella chì ùn solu ùn si si senti indipindente è eseguisce d'accordu, ma dinò di parechji luxurii.

Ùn sapete per esse una puttana glamorosa, ma veramente voli? Per principià, bisognu di ottene una indipendenza, finanziaria, inclusa, è diventata una puttana vera. Cumu ghjunghje questu, decide. Eppo, solu dopu aghjunghje l'ochju di glamour, è pronta. Hè chjaru chì tuttu questu hè bisognu di tempu è forza, è u talentu. Eppuru, chì pudemu fà à i semplici i mortali chì ùn occupanu posti di u pezzu in l'affari è ùn anu micca patroni più ricchi? Per abbandunà l'idea, perchè u veru glamour hè micca pussibile per noi? Pudete è ricusate, è pudete pruvate di aghjunghje glamour, un pocu. Questu hè diventatu un pocu glamoru, avemu è capisce.

Una gota di glamour per a donna di moda

Comu chjamatu prima, glamour hè chic, glamour hè un stile, hè un modu di vita. Per quessa, quandu ellu una robba, assicuratevi chì pari in u vostru statu internu. Sentete cum'è un predatu, ùn anu a paura di diversificà a vostra imagina cun stampi d'animali o fur. Vulete enfatizà u vostru caratteru decisive? Allora sarete salvatu da tonalità metà in vestiti, è ancu accessori di colore di argentu. U vernice seconduce per quelli chì vogliu esse sempre in u centru di l'attinzioni, brillanu in ogni cumpagnia. È finu à l'ultimi refinements prestanu l'apparizione di l'elementi di u culore di un metallo noble - oru. A cosa principalu, tutto sia da esse in moderazione, ricurdate chì l'eccessore di l'ornamenti, elementi decorattivi è brillanti in vestiti ùn ti fazzu glamourosa. Sò solu sullivati ​​à fà l'apparenza più belli, è vi faranu vidite com'è una donna accessibule è micca rispettuosu. È di sicuru, tutti l'elementi di vestizione sò deve esse elettu cù u gustu, avessi ideale ùn solu micca u vostru caratteru, ma ancu l'altru. Se decide di pruvà e di jocà nantu à una cumminazione di incongruosa (chì certi palisades di moda sò famosi per), invece l'imàglia deve devene esse pensatu ancu cù più cura. E cù l'incompatibilita apparente di qualchi cosa, u ligame generale chì cunghjuntanu tutti l'elementi in una sola imagina devene necessariamente. E e cose ci anu bisognu à u vostru status in a sucità, a vostra situazione finanziaria. Dopu avè acquistatu una cosa di marca, ùn vene micca vicinu à u mondu di sta glamour. Agree, u vestitu alta hà vistu ridiculu cù i scarpi è ghjoume di ghjuvanotte da una tenda di vendita.

Un altru puntu impurtante per creà una imatge hè un makeup. Eccu, una misura hè impurtante in tuttu. Fate cosce labirintu cuscidu brillanti - menu enfasi di l'ochji. Vulete una dimarchja espressione? Allora fate chì i labbra sò più dulce. E ùn anu micca un sunburn artificiale, tunnatelli di ruboru è di altri "gesso" - ùn hè micca glamuroso, hè francu à prezzu.