Analgésiques per a cistite

Comu sapete, u signali principali di una pratica urologica, cum'è cistitis, hè a micció dolorosa. Hè per quessa, assai donne, affruntati cun un prublema simili, pensate chì u medicamentu di l'ughjettu sò abituati per a cistitis.

Chì pò esse aduprà u dulore?

Comu regula, cù a cistite, u severu dulore porta à i musculus spasmodiques di a buca, chì a so disgustatu u so prufissi di sangue, è più intensa a sensazioni dolorosa. Per quessa, u trattamentu di sta malatia, in u primu locu, implica a sguità di u dulore. Per questu, sò tutti i pillettes è i supositorii. A più assequible hè a prima opzione.

Prugghi cumuni usati per a cistite cum'è analggesi sò l' antispasmodi è l'analgési. Frà l'antispasmodi, ùn hè spedizione nulè è spachju papaverine . Per rinfreserà u dolore, abbastanza 1-2 prugghi di a droga (secondu a sensibilità di u corpu à a droga), 3 volte à u ghjornu.

In certi casi, in a stampa acuta di a malatia, u duttore pò prescriviu droghei anti-inflamatorii non-steroidali, per esempiu Diclofenac, indicatu previamente a dosa è a freccia di amministrazione.

Chì certi vandalelli aiutanu à ridette di u dolore à a cistitis?

Una forma cumuni di medicina in i donne hè ancu una cannila, prescritta per a cistitis com'è anesteticu. Cusì l'effettu più efficace è ben comprobata sò i candele Betiol. A causa di a rapidità di u spassu di a buca, u dulore sparisce in solu 30-40 minuti.

Hè stata dinò un'utilità bisogna à eliminà a sensazione spaventusa di una cannila, chì cuntene Papaverin, chì era citatu prima.

Chì avete bisognu à sapè quandu anu u painkillers per a cistitis?

Tutti i analgistri sò aduprati per a cistitis da aiutà solu per un tempu per a scurdà di a malatia, ma micca a guariscenza cumplittamenti. Hè per quessa, ùn ponu micca usatu per un pezzu tantu. Comu regula, i medici facenu cunsultate di droghe com'è una parte di a terapia cumpla, cumune cun antiinflamatori è antibacteriale chì affettanu direttament in a causa di a patologia. Per u so appuntamentu, bisognu di vede un medico, perchè l'urinazione penurtanti hè solu un sintimu di una malatia complexa.