Perchè u sonnu di andà in u cimiteru?

In tuttu, i persone si stupiscenu perchè so sughjurnà. Dopu tuttu, in i sogni, certi volti à e persone, ci sò parechji avvenimenti, chì in realità ùn puderanu micca avè succedutu in alcuna manera. O vice versa, alcuni anu bisognu di i sogni obsessivi, chì sòni sughjetti di novu è novu, furzendu li patevanu doleramenti à u mumentu bonu di a so vita. Per capiscitura perchè parechji sònii sò sunnati, nantu à l'analisi di u materialu cullucatu da parechji cint'anni, i libri di sònni anu inventatu, cù l'aiutu di quale a pratica pò prupone di spiegà perchè so avutu un sònniu. E cose piacerebbe da stu so sonu.

Interpretazione di i libri di sònnii

Pigliate, per esempiu, un sognu in quale a ghjente cammina versu u cimiteru, trà e tumbari. In generale, camminendu trà e tumbini in u cimiteru ùn hè micca u so sonnu terribili - volenu in tutti l'interpretazioni di i libri di sònnii (in a maiuranza) un cursu di vita tranquillamente in a realità. A cosa principal hè chì u sonnu ùn deve esse impurtante. Se ci hè qualcosa chì si trovani prublemi di a miseria è a splutazioni di i so parenti.

Se andate in u cimiteru è cercate una fossa in un sognu - u subconsciousu di a persone si preparesi per sèntenu qualchì notizia. Ù micca significatu gustu o disprezzu - ghjustizia nova.

Chì àutru di i prugramu di sighjenu dicenu di i sogni cun l'un cimiteru?

In parechji libirsi di sònnii, l'interpretazioni di i sònnii in quale a ghjente cammina trà e fossa pò esse diffirenti, ma micca assai. In generale, e differenzi riguarda à i persone spécifii. Per esempiu, una ghjovana parella in un cimiteru fate chì ùn sò micca destinati per esse cunvivate.

Sì una persona sùnniu di un vechju cimiteru - significa chì hà intruteranu tutti i so parenti è l'amichi, è dete l'ultima vita. Se u cimiteru hè pocu ghjovanu - volenu chì ci saranu qualchi notizia annantu à a rilazioni di un parente, chì pensanu chì ùn era micca inquilanu.