Haute couture

A traduzzione di l'alta costretta sò sensu, cum'è "custera alta". In fattu, sta frasa hè appiicata à e cose da l'alta costruzione di una qualità alta, creata da i principale disinfettori è i case di moda. Rouget Haute couture - questu, in fattu, mudelli unichi, spessu libri in u mondu in una sola copia.

Haute couture da Elie Saab

Elie Saab hè un designer beni famusu, talentu è creattivu, chì hà longu vistutu i rapprisentanti di l'elite di l'Hollywood. E so cullizzioni sò sempre inespettati è belli, exquisiti è eleganti. Ruccioni d'Elie Saab - una canzone per l'incantu di a donna. L'ultime show in a High Semana di Scienze in Parighja ùn hè statu esvizione e diventata dinò un maravigliu show. A cullizzioni di primavera-istate 2015 haute couture hè, prima di tuttu, vestiti meravigliosa chì permettenu di scopra in un paisaghju di fata cù un boscnu misteriosu, fabulosi tipichi è ninfi charming. Bianchi, neri, rosati, beige è vestitii curtiti sò stati stati belli, maghi di làcenu di lignu decoratu cù fiori, brillanti, pedichi, bugle. Tutti sò diffirenti asimmetricu o cascata cut. Impussibili vestiti nìuri bellezze. E u vestitutu di vestiti haute couture Elie Saab fia mpruvverà ancu a bride più esplicante - anu vistu cum'è un nuvellu ligu di pisu.

Haute couture Valentino

A moda di casa Valentino hè cunnisciutu ancu per i so cose, cosa inusual è originale. Disegnaturi Maria Gracia Chiuri è Pier Paolo Piccholi ogni stazzione organizanu una veru ferries per a donna, affissendu e so eleganti cullighjenti updated. A culisazione di primavera è estiu da Valentino rifletti i motivi etichi di a moda muderna. À u spettaculu unu puderia vede variazioni in u tema di u costume nazionale di i slaves è u costume storica. Sarafani, chjappi sò diventati spicialamenti brillanti è belli, grazzi à u brocca stante è l'usu di a costura.

Anu prisentatu è delicate semi-trasparenti vistimenti d'alta costruzione, cum'è si fussini trà e vistimenti di belle ninfa.

Haute couture Chanel

Chanel - u standard in u mondu di a moda, chì hè diventatu cum'è in u 19 sèculu. Stu nomu ùn hè micca solu forti, ma dinò di significà assai. Chanel segue u principiu di una simplicità di luxuriu - hè questu ella chì cercà u fundatore inimitable di sta Casa di Moda.

U manifestazione di a risorsa di primavera hè cunversatu in una performance - una bella primavera hè vinutu à l'inguernu, friddu, ghjornu in ghjornu. I fiori eranu in ogni locu - in vestiti, blusas, capelli, capelli. In a collectione "calda", u brocca, volumineghja i cumpusizioni decorattivi, i tampuni manichi sò attivamente utilizati. I culori di i vestiti sò variati - a cullizzioni presenta tutte custumi clàssici stretti, è faldoli brillanti, vestiti rosati, pantalon bianchi. Sacchi haute couture Chanel in a primavera hè sempre meritatu:

Haute couture Dior

Dior hè cunnisciutu per utilizà u legatu di u passatu in a creazione di e so cullezzione, ma ùn ne scurdà micca di u futuru. Cusì, à a vigilia di a primavera di u 2015, a marca offrì à andà in un passaghju di moda in u tempu. Appena, disinfettori di Dior, micca menu di donne falte a primavera. Opri à i so ammiravelli, vestiti aperti, cù una bundanza di ornamenti fiorelli. Bugles, ricami, seconde, stampata - tuttu questu hè utilatu in mudelli di pastel, calma colori.