Zeppa Shoes 2016

Tanket - una forma di moda di a basa di i scarpi d'estivi, anche u fattu chì e l'ultimi tendenzi spessu offeranu una plataforma originale o un talonu raffinatu. In ogni casu, una scarpa solitaria eleganti cù l'elevatu hè una scelta classica. E cum'è sapete, u classic ùn sia fora di a moda. In l'estiu di 2016, i scarpi in una falzia sò una elegà scelta per ogni ghjornu. Dopu tuttu, queste mudelli mudanu parechji legs, gracefulness è elegance, ma à u stessu tempu ti permettenu à stà nantu à i vostri pedi durante un longu tempu senza stanchi. In più di a so funziunalità, i stili nantu à a wedge sò una scelta bona, chì cumplementà necessariamente a moda di l'imaginazione cù l'individualità è a cumunità.

Calzature nantu à una wedge per l'estate di 2016

In i cullezzione di 2016 i diseggiani prupone una larga varietà di calzarii estivi di l'uccasi nantu à una falce, chì hè rapprisintata micca solu per l'stile, ma ancu per a solu di culore. A variante più novu hè un cor classicu, cum'è una scala naturali universale, chì hè ideali per qualsiasi cambiariu è stile. Ma ancu i disignuri di moda fendu presenta mudelli di tonalità catchy, cunnessione di cuntrastu è stampi brillanti. Dopu tuttu, l'ora di staghjone hè memoria memorable è attrattiva. Fighjate, chì sapori chì sò nantu à a wedge sò in moda in u 2016?

Barche, abetto, dintariu, una, wedge . A scelta più pratica è win-win per ogni ghjornu seranu barche di scarpi classici. Per fà l'imagine cunfidosa è cunfidenza, i diseggiani prupone un stile eleganti cù un nasu apertu di suede, tessili, stati lacati è perforati.

Sandali nantu à una falce . U più persunale è più adattatu per un pernu qualchì periodu sò mudelli aperti. I sandali nantu à a wedge sò cumplementati da elementi di stil romain, minimu direzzione, è dinò un disinteru interessanti è creativo.

Calzature di sportivi statali in un falce . Li rizzi di vittoria sò una moda di 2016. A variante sportiva nantu à una cinta di una stagione caloria hè prisentata da un jeans universale, è ancu in una versione cunghjunata di u pelle è u mintu.