"Miss Maxim 2014"

Oghje nantu à i risultati di u cuncorsu "Miss Maxim 2014" fù fattu u 22 di lugliu in u sala di concerti di "Izvestiya HALL". Ci era quì chì sò deci finalisti cugini, selezziunate per un votu spettaturu di unipreghje chjucchi chì sottumettenu a so formule d'applicazione per a participazione à questu concorsu. Ogni participatori era interessante è charming in a so manera, ma eventualmente u premiu hè stata cun l'unu, anche u restu di e fiorite ùn sò micca privati ​​d'omi o rigali. Fighjemu u circondu à quale eranu i participanti di questu anni è chì anu avutu u titulu "Miss Maxim 2014".


Competizioni "Miss Maxim 2014"

Allora una vintesa finalista:

Anastasia Pljaskina. Una criatura di Chita. Entrà in the top ten finalisti.

Christina Boyko. Un'altru finalista. A zitella era certu di a so vittoria, perchè hè a mità russa, è a mità ucraina, chì face a so apica doppu interessanti. Rod Christina da San Pietroburgo.

Vera Sapozhnikova. U mudellu vermili di a cità di Mosca hà diventatu unu di i più brillanti participanti di "Miss Maxim 2014".

Anastasia Fadeeva. Un altra Muscovite trà i finalisti di u cuncorsu, chì, in fine, ùn hà micca guadagnatu, ma ancu sempre di ricurdà assai.

Ekaterina Kibireva. Cumpagnia sexy è luminosa di Nizhny Novgorod, cunquistata tutta l'eccezzioni senza a so chjera.

Kamila Bakhodirova. Un modellu da San Petruburgu, chì crede chì a vittoria ùn hè micca solu una bella corpu, postu chì ùn ci hè nunda più chillante chì l'ochji intelligenti. Probabilmente, anche a presenza di i dui, Camille ùn anu micca bisognu per a vittoria.

Olga Litchenkova. Un participante da Yaroslavl, chì eventualmente hà u titulu Miss Baikal Organik da i patruni di u cuncorsu "Miss Maxim" stu annu.

Annette Kostik. Sta picciridda di a cità di Kiev hà ricivutu u titulu di a rivista seconda Vice-Miss Maxim. E questu titulu ponu esse chjamatu bè miritatu cum'è l'apparizione d'Annette attrae l'ochju.

Tiana Kolobova. U pruprietariu di un veramente inusual è charming apparazzamentu, à u titulu di Vice-Miss Maxim. Un mulatto sedante da Moscu diventò un veru adornu di a cumpetizione annu.

Ekaterina Surgutcheva. E, finalment, u vincitori di "Miss Maxim 2014" - un modellu Moscu, una bruna ardente è una bella incantata attraente, sexy. Era Ekaterina chì guadagnau questu annu u dirittu di prisenza nantu à a tappa di a rivista Maxim, perchè pudete vede i so ritratti in u duminiu di settembre. A vittoria era senza dubbiusa per questa criatura si meritava, perchè ancu in i so parolle, ella hè megliu megliu è Catarina era statu capace di pruvà à tutti.

Uni pochi di l'avvenimentu "Miss Maxim 2014" pudete vede quì sottu in a galeria. Ci era un spettaculu assai brillatu è memorable è, sicuru, zitelli incridibbili, cum'è chì avete vistu prima.