Vera Wong

Una donna di talentu di cuncepimentu è di vestiti di notte, Vera Wong hè famosa in tuttu u mondu. Hà criata un prugramma unicu per più di vinti anni: qualchissimi sò populi è eleganti, l'altri sò rilassati è ligne arrugati, ma sò micca alliati. Ogni annunziu hè una cosa nova, inusual, individuale. Questu hè u stili spiciale di u designer di moda, hè un tipu di credo in u so travaddu travagliu - à creazione di vestiti.

Biografia di Vera Wong

Un urigginariu americanu di u genaru, Vera Wong hà travagliatu u mondu assai: hè nata in Shangháia, hà vivi a New York, hà studiatu a maestria in Parighji, è avà a so casa piazzetta hè situata in Manhattan. I currenti freti anu cuntribuitu à u fattu chì ùn era micca attaccatu à questu o quellu locu, era sempre listessu per sperimentà, cun piacè passatu è avanzatu. Parir, addivintà u capu editore di a moda in a famosa revista Vogue, Vera Wong righjunghja u pico in a so carrera. Ma ella rapida l'abbandunatu questu postu altu è hà apertu a so pròpia affari, chì hà piacia più: hà principiatu crescenu vistiti casgières exquisiti è sopranti. E stava aspittendu successu. Molti stiddi di show business per l'avvene principale in a so vita brillanti - cerimonii di a matrimoniu - hà sceltu u vestiti di stu designer. Ancu quelli sò Victoria Beckham, Uma Thurman, Halley Barry, Meg Rhhein, Sharon Stroun è altri.

Oghje, sottu a marca Vera Wang, ùn sò micca solu vistimenti di casamento, ma ancu altri tragetti, com'è calzature, accessori, ornamenti sò prudutti. Ci hè ancu una ligna perfume di u listessu nome.

Avè ottinutu ricerca professionale colosale, sta donna hà ancu sappiutu crià un cumpunente di cumpagnia di a felicità di qualunque persona chì hè una famiglia: hè custituita da Vera Wong da u so maritu, l'omu d'affari Arthur Kenneth, è di dui fiani, Cecilia è Josephine.

Ricerca di Fedra Wong Spring-Summer 2013

A nova linea di vestiti è accessori di Vera Wong hè creatu in u spiritu di ricenti modi di modu di mostra di moda: l'armata fubbe statu lacunaicu è memorable, ideale per cut and flawless in color.

Hè interessante chì u dilettante è questu tempu hà pigliatu inspiratu da u viaghju passatu. Paese, imprese persunale di quale hà fattu a basa di a so cullezzione - hè un incridenti è chjubitu di cuntrasti l'India. U disignu com'è sempre hà uttenimenti hà uttenimenti hà l'incarnazioni pratichi di l'ideii cuncintati: in u podju l'audienzia ùn hà micca vistutu i costumi tradiziunali indi - sari. Ùn ci era micca tìpicu di sta cultura di variegatoghji, argentu orientali orientali. Ma i motivi Indiani sò assai sottili è sottili in ogni cosa. Questu hè manifestatu in una ricca varietà di textu: lace, satin, guipure, costura, brodintu originali, fatti in a tecnica di soutache - tuttu questu hè in vestiti chic da a marca Vera Wang, apposta in legnendu à a primavera-estiu di u 2013. Ùn sò solu tessili interessanti, ma ancu una selezione di culori utilizati. I più populari anu da esse:

Ogni tonalità sò nobili, piacevuli, sò cunsiderati ultra-trendy oghje.

L'addiziunione di a cullezione hè un pruduttu exclusivu è ghjuvellu, also creatu da Vera Wong. Calzature è sandali in questa ora u dilicatu hà fattu a calma: sò fatti in u culore d'oru è avè una petite piattaforma. Stu approcciu per qualsiasi parte, favorezzione sottulandighja a so dignità. I prudutti anu ancu esse atticatu ùn hè spargugliu, ma hè elegante è ricchienti: ùn paganu assai attenti à elli, si cumplementanu solu l'imaghjini.

Vera Wong sorpriau novu in u mondu di a moda cù i so vistimenti, ma era firmatu per ella: i so vistiti sò originali, unicu è veramente bellissima.