L'ex fidvizianu di u prìncipi Harry Chelsea Davey prima apareceu dopu a nutizia di u so participu

Dopu avè fattu cunnosce chì u prìncipi britannicu Harry hà fattu una offerta à u so amatu Megan Markle, l'attinzioni di a stampa anu riffulatu micca solu per ellu, ma à i so amici cari. Oghje, u focu hè nantu à l'ex-amatu Harry Chelsea Davey, cù quale u monarchu era in una longa relazione longa.

Chelsea Davey

Chelsea à u Brilliant è Beautiful

L'altru ghjornu in Londra, un avvenimentu ben educatu Brillante hè bello, chì hà assistivatu assai famose. Unu di quelli chì l'attinzioni di a stampa anu rive u più, era a figliola di 32 anni d'una milionaria da Zimbabwe, Chelsea Davey. Eppuru, micca solu era a so cundizzioni interessante, una donna, u Chelsea hè unu di quelli chì si ncontranu u prìncipi britannicu Harry per 7 anni.

Chelsea Davey è u prìncipi Harry

Davey hè apparevutu à l'eventu in un gruppu nìuru, chì consistia di una testa nìmira cù un broditu brillanti è una longa "fabulosa", stata da 3 tessili diffirenti. Inoltre à u Chelsea, pudete vede una valdi di pelle è in manu di una bigsa negra negra cun quatru d'oru. In quantu à hairstyle è maquillaje, Davey segue una regula: tuttu hè simplicità è naturali. À a sera di Brillante hè Bella, a zitella era cù u so capelli, è a so fàccia avia datu un spaziu impurtante.

Chelsea à a notte brillante hè Bella

In più di u Chelsea, a scrittura hà cridatu l'attenzione à l'altri ospiti famosi da l'avvenimentu. Allora, in i cammari di i ghjurnali culpite l'attore pupulari Elizabeth Hurley, chì si cunvertì cù a cantante Nicole Scherzinger. À u tavulu in u banquet sala, i media anu truvatu l'attore Kim Cattrall, chì hà fattu u rolu di Samantha in a famosa televisione televisione "Sex and the City", è di Sarah Ferguson, a zinga di u prìncipi Harry.

Elizabeth Hurley è Nicole Scherzinger
Kim Cattrall
Sarah Ferguson
Leghje ancu

Chelsea ùn pudia micca affaccà l'attacche di a stampa

Quelli chì seguenu a vita di u prinzcu Harry hà saputu chì a so raportu cù Davey era assai difficili. Per u piriudu di a novella di 7 anni, a coppula hà parechje persone, ma dopu cunfunditonu. A culpa per una relazione difficultu era a persecuzione constante di i paparazzi di i ghjovani amanti. Per via di u risultatu, u Chelsea fù partutu à l'Africa in u 2010, perchè ùn pudia micca più tolerà l'attacche di a stampa.

Chelsea Davey, i prìncipi Harry è William

In u 2016, Davy hà datu una ricumpensa francu, chì disse à tutti i horrorsi di a vita chì hà saputu in questu pernudu difficultu. Hè ciò chì Chelsea hà dettu in una cunversione cù u ghjurnalista di u Sunday Times:

"Aghju amatu assai Harry è i risichi di sta sensazione sò sempre in a vita à mè. Ùn pudia mai vive a vita chì stà vicinu. A publicità è a posa constante per i ghjurnalisti hè a cosa più difficiuli ch'e aghju avutu a sperienza in a mo vita. Eccu i circustanzi fatevi ghjevule è hà avutu a ocultarè in casa in Africa. Aviu era assai preoccupatu di a me partenza, perchè mi pensava chì avè detatu Harry. Travestì a so vita, è, sicuru, l'amore. Sugnu tantu tènidu ca ellu, postu chì Harry ùn hè micca dolce per vede cusì, ma ellu hà sceltu a so famiglia è i fundazioni chì sò accettati. Sapete chì quandu aghju scuntatu Harry, a maiò parte di tutti vuliau di divintà una persona ordinaria. Allora pudemu esse imbueddi nostri sentimenti senza pensà chì qualchissia vi tocca.
Prince Charles è Harry, Chelsea Davey