Alga marittima in aquarium - wrestling

In aquariums domestici cuntenenu u peschili, i caragio , i cammimi, ma ancu ci hè ancu l'organisai unificatu, un battìri, utile è perdubile. In novi acquari, induve e piante ùn anu micca urdinatu à l'arradichera, à volte in l'inguernu, nantu à i muri, nantu à i rochie è i foglie, una furmazione hè furmata.

Questu aquarium hè sopra à l'alga marrone, chì alteranu l'habitat, averebbe micca avè, avè un culore spumante. Si stabiliscenu in grossi spiegalli nantu à e foglie è riatzi di e piante, nantu à un aquarium sottu l'acqua. I parechji sò bruttulose, brutta. A so abbundanza guida à a malatia di u pesciu è di tutti i cose viventi. L'alga marrone in l'aquarium apparatu da un illuminazione insuficente, filtrazzioni irregulari, suministru di u bagnu d'ossigenu, acqua brutta, l'accumulazione di nitrati è a mancanza di carbon dioxide.

A battaglia cù uparu

Per liberà l'alga marrone, sguassate di l'acqui di l'aquarium. Eliminate l'alga marrone cù una rascatura spunata o magnetica, passendu a manu da u cimientu finu à u fondu di l'aquarium. Pudete aduprà un rascador magneticu - ancu e vostre mani ùn avete micca esse ridutu in l'acqua. Repetite questu prucedimentu dui volte à settimana. Ùn permettenu micca l'accumulazione di résumé alimentari. L'acqua cambià ogni ghjornu (una quartierea di l'aquarium) cù un tubu - un sifuni da u fondu. Aquarium plants help in a fight against algae marrone.

U pezzu, i carcuni, i gambaristà aiutanu in a lotta contra alga marrone in l'aquarium. Trè catfish-ototsinkljusa aduprà cù un acuariu in volumu di 50 60 litri. Pudete cunsiglià o carottes o gambelli di cummatti cù l'alga marmura, chì, se mantene bè, mantene à u prublema.

Add illuminazione - lampi fluorescenti di a almenu 0.5 W / L di ghjornu ùn più di 10 ore à ghjornu. U cumpressore furnisce l'offerta d'ossigenu. Pudete applicà l'antibitioti Eritromycin. Hè difficiuli di trattà cù alga marittima in un aquarium, ma u successu pò esse rializatu. In a primavera, l'alga mariana pò scappa di i so propii.