Cumu ghjustu u tettu?

I gesso di u tettu hè un stadiu assai impurtante di u travagliu di riparazione. Perchè pò esse rid di tutte l'irregularità, è ancu preparanu a superficia per a pittura finali. Prucessu da questu, ùn hè micca necessariu di minimizzà l'impurtanza di questu prucessu è, prima di travaglià a travaglià, studia seriu quantu esse di ghjustu u suffittu.

Cumu ghjustu u ciel di u calcinu per u pittura?

  1. Prima hè bisognu di preparà a superficie di u suffittu. Sta stampa implica di ridivà di u polu è di altri pollutanti, chì segue i cracke cù putty è trattatu u tettu cun un cecciu antiseptic. Questa ferramenta aiutà à u futuru per evità l'aparenza di fungus .
  2. Dopu à questu, hè bisognu di cumincià cuminciare cù un primu è permettenu à u limitu in seccu. Questu hè cumu si deve vede prima di guastazione diretta.
  3. A seguenti vinni a dumanda "quale hè megliu à ghissu u tettu?" Pudete aduprà imbottiture o ciment-lime. Scrivemu u gessu cù una mistura di ghiacci, chì raramenti duna grizzu. In più, hè assai più faciule di travaglià cù stu materiale.
  4. Per ugguà i diferenzii nantu à u tettu, hè megliu cumu fà usà farinni. Per esse installatu bè, avete prima stabilitu u puntu più bassu di u teatru di concettu cun un nivellu. Quandu u limitu minimu si trovi, 10 mm hè rimette da ellu è un fasu hè stituutu chì hè un prufilu di u metale.
  5. Passemu à u prucessu direttu di guasta. U materiale deve esse appiicatu à u tettu, cù una spatula mediana larga, muvimentu in un zigzag. U capu di gesso deve esse dopu à e balise, l'eccessu deve esse eliminata immediatamente.
  6. Dopu chì u primu caperu hè statu applicatu, una reta di pittura polimèrica vi tocca à fassi entre i balise. Dopu à quessa, u gessu hè permessu di resiccà.
  7. Turnate à l'ultimu, chì hè fattu cun un putty è una spatula larga. Shpaklevku si deve esse appiicatu à 2 capaschi chini, cù u primu fiore chì duverebbe ghjustu à tempu di siccarà.
  8. L'ultima tappa - pulitificà u tettu cun una mutaffulatura o una machina specie, cù sempre un respiratore è i lenti di safety. Hè ciò chì deve esse in fine.

Cumu ghjustu u tettu di u pianu gialla?

  1. Scrivite e costi trà e pezzu di latte. Inoltre, assicurendu chì i vitture ùn sali micca nantu à a superficia di u foglia di guasi. Questu hè cusì chì a trama preparata per vernaghjate vole circonda.
  2. Questu, trattemu a superficia cun un primu, postu chì ci cogliu i costi cun una mutaglione di serpenti (serpente), chì impediscenu l'apparizione di cracchi.
  3. Cù l'aiutu di putita di gypsumu hè necessariu di segellà tutti i toti in l'area di i vitture.
  4. In cima di a serpenti anu aghjustatu cù cinta Cinta Cinta PVA.
  5. Usendu una spatula larga, avemu i capelli di a cinta di bandage.
  6. Apply the final filler in tri capi prima. A facilità di travagliu cù una spatula larga.
  7. U tocco finale hè a ralentazione di u tettu cun cartafice, una ruttura o una mura.

Questu bediu hè u beddu càmpiu hè da u cartone di stonetti dopu à tinghje è pittura.

Una altra quistione più impurtante, chì deve esse rializatu: "chì hè l'ingestionamentu di u limitu in u bagnu?" A suluzione per chambre cù alta humidità ùn deve esse di gesso, ma cimentu. U fattu hè chì u guitùtulu ciàgghianu l'umidità, quandu un mudellu pò esse formatu nantu à u tettu. Perchè ùn hè megliu micca fà spirimintà quì.

Cusì, à ghjinemu u teatru stessu, ùn hè micca bisognu di tantu tempu è costu. Tuttu ciò chì hè necessariu hè d'esse capaci di qualchì qualità qualità è decisione rapidamente. È in u risultatu truvate una superficie assulutazza di pittura per pittura o pasta.