Chastity

Strangamente abbastanza, ma se a più parte di i ghjovani dumandà ciò chì "a castità" hè, parechji sia descrizanu cum'è qualcosa di fenomenu anticu, nò in tuttu in u prisenti. Ma, per parlà francamente, ùn ci hè nunda più sessuale ch'è purgamentu spirituali, preservendu di a castità.

Parlendu in generale, a castità hè una savioru attitudine à a vita, l'integrità di l'azzioni, i pinsamenti, a purità interna, a priurità di eterna, i miriose maiori nantu à i piacè di i pezzi instantani.

Ùn sò micca cose à casche casate avè bisognu à fighja à u sopra. Dopu tuttu, la castità hè una attitudina vitale per ellu è à l'altri.

Indubbiamenti, chisti boni sò particularmente attrauti à l'omi. Ùn hè sorprendu chì u fruttu pruibitu hè dolce. È per creà una famiglia, per una rilazioni seriosa, anu cercatu cum'è esse personalità. Nimu ti rifieghjanu una sàvia sàvia.

U significatu di a parola "castità"

Stòricamente, sti paroli si usanu in parechji significati, anchi a cunnissioni stretta cù a tradizione religiosa. Cusì, spessu castità significa virginità, autore cuntrollu, rigoro di moralità.

U votu di castita

Hè cunnisciutu chì a castità hè a norma morale per tutti chiddi chì professanu a Cristianità. U votu di castità hè fattu cù tonsure. Ùn sò solu a priservazione di a virginità di u corpu, ma ancu conserva a purità di u spiritu, pensamentu è penseru. Dopu tuttu, i pinsamenti peccati sò interrelati. Hè solu per una persona per cundannà à qualchissia, quantu in modu più imprevido si pò avè pussutu di u desideriu di passione sinful. Per i razzi religiose, u votu di castita hè ancu chjamatu celibbu. U celibbu hè accettatu da tutti quelli chì dicideru di dedicate a so vita à u serviziu di Diu.

Casteddraghja

In a storia di l'umanità questa situ hè questu cuncettu, chì hè un tipu di dispositu chì chjappà a donna di l'assaltu maschili. Aparisa in Grecia antica. I vittimi di st'aggelu eranu tenenu un "cinturione di castagni" per salvà di una embaraza indettendu. Dopu pigliatu un zitellu, i servitori puderia micca travagliatu, è questu ùn beneficavanu micca i servitori. Allora u corpu di coghju consistia di duie parte: a prima banda abballava a cintina femminile, a secunna, da volta, passau trà i so gammi. Ammisuamenti utilizati tali apparenti durante u Medievu.

U corne di coghju era nunda più chì un veru strumentu di tortura. Dopu tuttu, una custruzzioni cumplicanti consistia di una gran numinata di chjusi chì cuprìanu a tutta a parte di a donna. Hè dispostu una piccula apertura per avè necessità naturale. In a salute persunale è ùn valenu a pena di parlà.

Una sola chjave da un cinturione hè stata guardata annantu à u cunjetu.

A casteddi è a tentazione sò cuncetti opposti. E in u mondu mudernu, anche u spaziu largu di l'ultimi, u primu hè assai valutatu.

Cusì, ùn sera micca superfluous per nutà chì a castità caucasia hè quasi u principale à a scelta di una futura muller. Dopu tuttu, a castità è a purezza priservanu l'onore è a dignità di ogni genaru à stu ghjornu. Nimu hà incunenti cù un desideriu di ammazzate a storia cun un tipu "matrimoniu brutta". Questu suggerisce chì a preservazione di castità prima di u matrimoniu hè una tradizione impurtante nant'à u pòpulu Caucasu. E accussì li fimmineddi di u Caucasu purificate a purezza sante per u so avvene sceglie chjamatu, à disprezzu di a maiò parte di a ghjuventù d'oghje, chì significheghje castità, a so prisirvazioni deve esse risparmiatu da a zitella.

Hè nutate chì in u prisenti, un cuncettu cum'è chì a castità maschile hè cumuni. Questi sò l'omi chì pò esse assai successi à a vita, ma quelli chì sò obsessati à ottene ghjunghje altri mèttivi, ùn si permettenu à scrive un piacè di un minutu.

Allora, in u mumentu casteddi hè impurtante. Hè sempri apprezzatu, è serà apprezzatu assai più di l'promiscu, l'accessibilità. Dopu tuttu, una persona sughjettu rispettu è amori, chì significa chì l'altri trattanu puru.