Perchè e cose chì e piante da e piante d'oglinda sò fogli bianchi?

A primavera, hè u tempu di cultivà e piantini, è se vulete acquistà una bona vittura, hè megliu di fà facite u vostru, invece di cumprà liste. Questu hè ancu per a brunetta. Tuttavia, preparate pè u fattu chì sta verdura hè assai esigenti è propensu à parechje malatie, per quessa chì l'alogerdi sò fogli, fogghi e razzi sunnu affettati.

Ciò chì i foglie di l'osteria hè bianca?

Fate e parolle chì portanu a malatie di stagni sò un aricchi aridi è pulatorii. L'ultime hè u pezzu più cumuni è pratichi, simplicmente si pò succorsu i zuccheri di i pianti è porta à a morte graduali. Per fà cumbattimentu, deverete spruvà e piantini cun una sola suluzione:

Da i sustanzi chimichi, "Fitoverm", "Iskra" o "Agroverin" aiutanu.

Un arcticole hè preghjudiziu à u bughjone di a foglia. Per destruzza, aplica "Fitaverm" è "Intavir". Ogni infuzione di alli è di lignola falza. Per a profilaxie generale contr'à e peste, i pianti di pioggia pò esse spulatu u terzu ghjornu dopu a ghjineraghju cun una mezora di Bordeaux (0,2%).

A ragiuni è a risposta à a quistione, perchè e cose chì e piantini di l'alogerdi anu u fogliu biancu, ùn pò micca esse un pezzu, ma una malatia di cingola, per esempiu - una perna negra . U so sviluppu hè facilitatu da fatturi chì l'humedusa, a densità alta di u sembra, u regnu di temperatura bassa. Se a maladie si sviluppa, a radicali prima facianu, allura a pianta sana. I mètti di lucha siguendu lòggicu di i ragiuni - anu bisognu à esse eliminati, prubabilmente, i pianti pò sempre esse cunservatu.

Una altra malatìa desaggiata di l'asciutta hè infatica fungali (sclerocinia e fusarium). Sì a ragiuni hè, ùn avete micca solu trasplantà e piantini, ma ancu distrughjenu i pianti malati. Ci vole à esse creati è di a terra sguassata, postu chì i funghji pò stà in questu un tempu. Prima piantà una nova cande, primu guariscenà a terra cù a frasca di legno è una solu suluzione di potassiu. Questu avete aiutu à evità una repetizione di una situazione pratesa.

U raggiunatu pussibuli chì i pianti di l'alogerdi sò i bianchi ponu esse una luz banale. In particulare, se l'acqua di foglie è fughjenu nantu à e foglie, dopu à quali anu spusatu à u sole di u sole. Comu una lenti, i pirmetti di l'acqua purtatu à credenze è blanquezione di queste spazii. Ùn permettenu micca casu esempiu, sè vo vulete mantene a piena di e pianti sani finu à chì si stende nantu à a terra aperta.

Ancu s'è avete pruvucatu prublemi nantu à a strada di e crescente di e crescente, possu ancu cuntà cun una bona racolata di velli blu-violet.