I zitelli addiventanu a causa di disputa in a famiglia di Beckham

In una entrevista recente, David Beckham hà accettatu chì ùn ùn truvà sustegnu à a so moglia Victoria in crià i zitelli. In situ situazioni difficili, Davìdiu prova à mantene l'individualità di i so figlioli è di una figliola, u so babbu tolleranu i so crisciuti, ma Victoria, à u cuntrariu, passa per perditu u cuntrollu di u so cumpurtamentu.

Little babies - little problems?

Situazione di cunflittu in a famiglia sò inflamati per u crescente di u figliolu di Brooklyn, di 16 anni, chì prova di imitallu u so babbu in tuttu è seguita à i so passi. U ghjovanu hà fattu un prugressu sanu in u football, guadagnannulu a vita in u sviluppu mudernu è crede chì ellu hà riunatu to decisi impurtanti. Davide sustene in tutti l'aiuti di u figliolu mai è li dete libirtà completa. Victoria, in u cuntrastu, hè assai cuncessu di e preferenze di u "picciottu adurate", a mamma svantaghjata hè ancu preoccupatu di i so reunioni cù e fiorite.

Induve duveraghju a mo figliola per studia?

L'amichi di a famiglia sustena chì a tensione in a relazione di u Beckhams hè cunnessu cù una visione diversa di l'avvene di a so figliola di 4 anni, Harper. Victoria - a mamma felice di trè figlioli, hà sunnatutu di a nascita di a so figliola, è quandu questa succorsu, hà dettu decisu chì a zitella andaraghju à l'escola di ballet. E Harper ùn piace micca l'anima in u so babbu è u football, è di sicuru, Davìdiu l'abbanduneghja in tuttu.

Leghje ancu

U babbu di a famiglia si truvò in una situazione difficili, quandu e scalini di a felicità è a libertà di i so figlioli è a pace in a so relazione cù a so sposa sò colpi nantu à i scàglie.