Quandu Kate Middleton è u Prince William passanu u primu ghjornu in India?

Aeri u Duca è Duchessa di Cambridge accuminciaru a so viaghju per e cità di l'India è u Butan. Questu viaghju in u Regnu Unitu hà statu cunsideratu per un pezzu tantu è assai, è pocu tempu per preparà i monarchi per u primu viaghju in a so vita à queste paesi, accordu una accugliente per i studienti di Bhutan è l'India. Inoltre, un portavoce per u Kensington Palace in una di i so dichjarazioni dichdiarìanu chì u prugrammu per i monarchi hè riccu cumu, chì significa chì Keith Middleton farà piacè à i so fanni cun diversità è interessanti.

U duca è a duchessa di Cambridge a tribute à i vittimi di l'attaccu terrorista

A parte ufficiali di u viaghju di Kate è William si principienu sùbitu, quandu i monarchi sò volghe à Mumbai. À 11 ochre a primu successu di i monarchi. Anu visitatu l'hotel "Taj Mahal Palace & Tower" per fene i fiori à u memoriale di i civili morti chì anu uccisi in u 2008 com'è u resultu di l'attaccu terrorista. Una cartulina cù a scrizzione "À a memoria di i feriti è di quelli chì anu chjappu per via di l'atrocità impietà è di l'inghjuliosi in l'ughjettu" Taj Mahal Palace Hotel "hè stata attaccata à una corona di fiori bianchi. Gugliermu, Catarina ". Dopu questu, un paru di monarchi parlavanu cù u persunale di l'hotel, chì, in questu momentu difficili, eranu in travagliu è aiutò à salvà i clienti di u stabilimentu.

Per questu avvenimentu, a duchessa di Cambridge hà sceltu un vistitu russu cù un ornamentu indianu americanu da Alexander McQueen. À i pedi di Kate anu vistutu vistimenti beige di Gianvito Rossi. Lu prìncipi William era in un vistitu blu scuru cun un cuteddu classicu, una cammisa bianca è una puntata polaca.

I monarchi britannichi ghjucanu cricket perfettamenti

Doppu a parti ufficiali di l'evenimentu, u duca è a duchessa di Cambridge venenu à u famu Campu Oval Maidan, induve si supponìanu vede un ghjocu di cricket. In ogni casu, u so amori di stu sport ùn permettenu micca un paru di monarchi à pusà tranquillamente nantu à l'armata di l'especettori è, in un certu puntu, Kate è William s'unì à i attori, tutti sorprendu chì l'abilità sali di manipule u batu. U jocu entusiasivu di u duca è a duchessa di Cambridge cunquistò tutti i presenti, ma i zitelli in u primu locu. U fattu chì ghjucanu cù i membri di a famiglia reale in u so prilluficu predilettu hà dettu una impressione indelicabile.

Per questu avvenimentu, Kate Middleton hà cambiatu u vestitu russu da Alexander McQueen per un vistitu di a moda designer Anita Dongre. Era fatta in coralli arbe è culori turche. U gruppu era cumplementatu da i scarpi beige à un falce.

Kate è William hà parlatu cù a ghjente di i slums

Dopu un cattivamentu excelente di cricket, i monarchi britannichi si sò cullucati à una riunione cù organizazioni benedizziali chì battanu l'analfabetterie in u paese. I rapprisentanti di u fundu SMILE organizzatu per Keith Middleton è Prince William una ceremonia, chì hè cumune di mantene quandu i visitanti sò benvenuti: anu purtatu guirculi fiori nantu à u coddu. Dopu questu, i parechji rimi anu per andà in i slums, induve visitonu una di e scole, è ancu pudete cumunicà cù e populi è i so figlioli. Ci hè vultatu chì i adolescenti lucali ùn puderebbenu micca campà senza football, ma William è Kate ùn perde micca i so capelli è amparonu a so capacità di trattà a bola, chì hà purtatu à una pene indescribable à l'audienzia cullucata.

Leghje ancu

Monarchi anu visitatu un cena benedizita

À a sera, i monarchi britannichi vi anu visitatu un altru avvenimentu: un soprente solenni in u so onore, organizatu da i Bollywood figure. U locu era u "Taj Mahal Palace & Tower", in quali avianu già visitatu da a matina. Questa ora, Guglielmu si prisintò davanti à u publicu in un vestitu tutru strittu, una cammisa bianca è una farfalla, è Kate Middleton - in un vestitu blu di lussu duie capelli di u designer britannicu Jenny Packham. U broddjo u frisgiu chì hà adornatu stu chic outfit hè statu fattu in India, in vigilia di a visita. L'imaghjini di a duchessa hè supplementata da eterni massi cù pietre blu di a marca tradiziva Indiana Amrapali.