Bardia


Unu di i più grandiori naziunali in Nepal hè Bardia (Parc Nacional Bardia). Hè situatu à a parti sud-ovest di u paese in a regione Terai.

Infurmazioni ghjugna

In u 1969, stu territoriu abitava a riserva di caccia, chì occupava una zona di 368 metri quadri. km. Dopu à 7 anni, fù rimanificatu Karnali. In u 1984, a valle di u fiumu Babai hè stata cumpresa in a so struttura. L'inaugurazione ufficiale è l'appruvazioni di u nomu mudernu è u statutu di u Parcu Naziunale hà fattu l'u 1988. E so residenti lucali (circa 1,500 persone) sò stati cunviviti da quì.

Oghje, a Bardiya square in Nepal hè 968 metri quadri. km. A so fruntiera di u nordu persiru cresce a ridge di a muntagna di u Piccu di Sivalim, è a meridionale si manca longu a strada chì cunnessa Surkhet è Nepalganj. À u partitu uccidintali di a riserva, u fiumu Karnali flussi.

L'amministrazione riservazione cù u Parcu Naziu vicinu u Bancu porta à u prugettu nantu à a prutezzione di i tigri, chì hè chjamata Unità di Conservazione Tigre. A tutalità di u territoriu hè 2231 metri quadru. km è cumpresi i foglie di u boscò maiilevule sottucrubbi umidi è i piani grassy.

Flora National Park

In Bardiya in u Nepal creci 839 spezie di vegetali, di quale 173 spezie di vascular plants, chì sò spartuti in:

U territoriu di u parcu hè cupartu da i boscari di sali di sàntale nantu à u cane Churia è u pastore alta (bambù, canna) in l'area di Bhabara. Apruximu u 70% di u territoriu hè cupartu da i boscchi è di a juntaggula intragabilevule, induve si sviluppanu l'arbuli di silo, karma, simal, sisu, khair, siris è altri pezzi. U restu u 30% di a terra hè cuparta di arbuli d'arbulu, savani è campi. Quì cresce 319 varietà di orquídeu.

Fauna di u Parcu Naziunali

Ci sò 53 spezie d'animali in Bardiya in Nepal : delfinu di gang, barassing, elefante asiatico, Serau, rinoceronte indiano, chacal, antilopiu nilgau, picculi pandas, purtatu è altre mammi. L'orgogliu di u parcu naziunale hè u tigru Bengala, quasi cinqui di elli.

In u territoriu di Bardiya, pudete meet about 400 avè migratori è u listessu numaru d'aus chì vive in tuttu u tempu. I più brillanti di i so rapprisentanti sò i boni paillardi. In l'istituzione sò 23 spezie di rèttili è anfibbiani: a banda di Gavial, u cocciciliu di marsh, serpenti, ogni tipu di ranocchi è lizardi. In l'acqui di i fiumi lucali, ci sò 125 spezie di pisci è 500 farfaru.

Funzioni di visita

U Parcu Naziunale di Bardiya in Nepal hè difficiule d'accede, è gruppi lucale spessu ibligatori di a strada, perchè i turisti in sti banni sò rari. Pudete viaghjà in traversu u territoriu di l'istituzione nantu à jeep safari, natà in barca o in un elefante. In questu casu, finiscinu in i canteri intragabati, è in questu casu ùn site micca scantatu animali salvatichi è i pani. True, i predaturi sò teme da e mammi grandi è si piatti.

Venite à u Parcu Naziunale hè megliu da marzu à uttrovi, à quale tempu a temperatura di l'ambientu mediu hè + 25 ° C, e piante l'ochju cù u so tumultu di i culori, è i fiori producenu scorsi assicurati. In veranu, ci hè un'ecumette insuportabile, è dopu l'tempu chiuvuli accumenza.

U territoriu di Bardia hè circundatu à u circondu per u perímetro da un filu chì passa un corrente elettrica. U vituu in questu hè chjuca, solu 12 volti. Questu hè fatta per scantà i animali salvatichi.

U Parcu Naziunale hè apertu da luni à u venneri, da 09:00 a 20:00. In u so territoriu sò lodde induve pudete passà a notte.

Cumu ghjunghje?

Aerevule vola da Kathmandu à a cità più vicinu di Nepalganj. U viaghju dura 1 ora, è a distanza hè 516 km. Da quì, Bardia hà bisognu di prughjezzione di 95 km di caru per l'autostrada Schurkhead è l'autostrada Mahendra. In u Parcu Naziunale pudete ghjunghje à u fiume Karnali durante u ghjornu di rafting .